جمعه 31 فروردین 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال پاری سن ژرمن موفق شد با شکست بارسلونا راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

تهران - ایرنا - بورسیا دورتموند در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری برابر اتلتیکو و جبران شکست بازی دور رفت، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

مسکو - ایرنا - وزیر ورزش روسیه گفت: ورزشکاران بیش از 50 کشور در رقابت‌های ورزشی بریکس که 11 تا 24 ژوئن (22 خرداد تا چهارم تیرماه 1403) در شهر کازان مرکز جمهوری تاتارستان روسیه برگزار می‌شود، با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اصفهان - ایرنا - ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: انتقاد قسمتی از فوتبال است و ناراحتی هواداران سپاهان را درک و تلاش می‌کنم در کنار یکدیگر شرایط این تیم را بهتر و شادی هواداران را رقم بزنم.

تهران - ایرنا - کارشناس فوتبال با بیان اینکه افق ما در این رشته محدود است، گفت: نباید انتظار معجزه داشته باشیم، چراکه همه مشکلات فوتبال ایران را می‌دانند اما اقدامی برای بهبود شرایط نمی‌شود.

اصفهان - ایرنا - ابراهیم صادقی، مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، گفت: هرچند بازی فردا مقابل سپاهان، دشوار است ولی بازیکنان تیم ما برای پیروزی در شهرآورد بسیار با انگیزه هستند.

تهران - ایرنا - تاریخ جام‌های جهانی فوتبال با خاطرات و ثبت رکوردهای بسیار همراه است و در یکی از این اتفاقات منحصربه‌فرد، یک بازیکن ژرمن موفق شد در یک بازی با هر دو پا گلزنی کند.

تهران - ایرنا - نماینده کشورمان به‌رغم کسب مقام پنجمی تفنگ بادی 10 متر رقابت‌های قهرمانی تیراندازی فدراسیون جهانی، از کسب سهمیه المپیک پاریس در این ماده بازماند.

شیراز - ایرنا - رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: برای پیشرفت شنا به ظرفیت های آموزش و پرورش نیاز داریم و باید از سنین پایین ظرفیت سازی کنیم.

تهران - ایرنا - تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که بازیکنان ابتدا در کلاس فنی اوسمار ویه‌را شرکت کردند.

تهران - ایرنا - فدراسیون جهانی ژیمناستیک از 2 داور کشورمان برای قضاوت در جام جهانی قطر دعوت کرد.

تهران - ایرنا - تیم منتخب کشتی فرنگی ایران جهت حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک راهی قرقیزستان شد.

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان در پیامی کسب مقام نخست ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

تهران - ایرنا - تیم ملی کشتی فرنگی ایران، مقتدرانه بر سکوی نخست رقابت‌های قهرمانی قاره کهن ایستاد.

تهران - ایرنا - بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال و تیم ملی از یک حادثه رانندگی جان سالم به در برد و در بیمارستان بستری شد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال خوشه طلایی در ادامه ناکامی‌هایش در لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران (جام آزادگان)، مقابل استقلال ملاثانی شکست خورد تا یک گام دیگر به سقوط به دسته پایین‌تر نزدیک‌تر شود.