جمعه 10 فروردین 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون اسکیت گفت: در سال 1402 با حمایت‌های وزارت ورزش روزهای خوبی را رقم زدیم و در سال جدید نیز به دنبال آن هستیم با میزبانی مسابقات رول‌بال قهرمانی آسیا ظرفیت و توانمندی ایران را به نمایش بگذاریم.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با تاکید بر این که شرایط المپیک پاریس از پیش تعیین شده است، گفت: شرایط به‌گونه‌ای است که باید به کم قانع باشیم و فکر می‌کنم اگر وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس یک برنز هم بگیرد، اتفاق خوبی باشد.

تهران - ایرنا - بهار سال 1403 در حالی وارد ششمین روز خود شد که اخبار حوزه‌های مختلف ورزشی ایران بر محور تیم ملی و فوتبال باشگاهی در جریان بود.

تهران - ایرنا - دور جدید تمرینات سرخ‌پوشان در شرایطی از امروز آغاز شد که این تیم به دنبال رقم زدن اتفاقات شیرین فصل گذشته است.

تهران - ایرنا - برنامه رقابت‌های بسکتبال سه نفره کاپ آسیا در 2 بخش مردان و بانوان اعلام شد و رقیبان ملی‌پوشان ایران مشخص شدند.

تهران - ایرنا - تمرینات پرسپولیس در حالی آغاز شد که ستاره این تیم در دور جدید این تمرینات غایب است.

تهران - ایرنا - مدافع ملی‌پوش پرسپولیس این روزها در شرایط آرمانی قرار دارد و در نقش گلزن ظاهر می‌شود.

تهران - ایرنا - تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران در دومین دیدار خود در پیکارهای قهرمانی آسیا - اقیانوسیه، قرقیزستان را هم از پیش رو برداشت.

تهران - ایرنا - تیم والیبال شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی با شکست شهرداری ارومیه در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی در آستانه صعود به فینال لیگ برتر مردان قرار گرفت.

تهران - ایرنا - ستاره برزیلی اسبق تیم فوتبال بارسلونا که به جرم تجاوز جنسی به حبس محکوم شده است، با قرار وثیقه یک میلیون یورویی آزاد شد.

تهران - ایرنا - باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای در آسیا مدارک لازم را تهیه و آبی‌پوشان تنها نگران برطرف شدن مشکل مالکیت مشترک با پرسپولیس هستند تا برای سومین سال متوالی از حضور در مهم‌ترین و معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره آسیا محروم نشوند.

تهران - ایرنا - حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال که چندی پیش تحت عمل جراحی قرار گرفته بود ساعاتی پیش از بیمارستان مرخص شد.

تهران - ایرنا - اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در چمن مصنوعی قبل از تقابل با تیم ملی ترکمنستان برگزار شد.

تهران - ایرنا - با تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون جهانی کشتی سنتی گورش، علیرضا پسندیده، به عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی این رشته ورزشی انتخاب شد.

تهران - ایرنا - بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: با احترام کامل به مردم و تیم ملی ترکمنستان، با تمام وجود برای اجرای برنامه‌های سرمربی تیم ملی و پیروزی می‌جنگیم و می دانیم شرایط در بازی برگشت متفاوت است.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید دیدار رفت برابر ترکمنستان به تاریخ پیوسته و بازی فردا روز جدیدی خواهد بود.