پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زمان بازگشت 2 بازیکن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس به ایران مشخص شد.

تهران - ایرنا - مقامات لیگ ستارگان قطر در یک ماموریت غیرممکن به دنبال جذب فوق‌ستاره فرانسوی هستند.

تهران - ایرنا - تعیین تکلیف صندلی ریاست فدراسیون‌های ورزشی درحالی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم قرار گرفته که از زمان حضور وزیر منتخب در راس این وزارتخانه، نه تنها تکلیف ریاست بسیاری از فدراسیون‌ها مشخص شده است بلکه با برگزاری مجامع انتخاباتی، فدراسیون‌های بحران‌زده‌ای همچون ژیمناستیک و سوارکاری به ساحل آرامش رسیده‌اند.

تهران - ایرنا - مسابقات ووشو بزرگسالان (انتخابی تیم ملی) با قهرمانی تیم استان زنجان به اتمام رسید.

تهران - ایرنا - رئیس کمیته ملی پارالمپیک با بازدید از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته در جریان برنامه‌های این تیم در راه آماده‌سازی جهت حضور در پارالمپیک پاریس قرار گرفت.

تهران - ایرنا - مدیران باشگاه منچستریونایتد اذعان کرده‌اند که ورزشگاه خانگی این باشگاه نمی‌تواند مقابل بارندگی شدید دوام بیاورد.

تهران - ایرنا - ستاره اسبق سنگالی تیم فوتبال استقلال در آستانه فسخ قرارداد با تیم ترکیه‌ای است.

ساری - ایرنا - بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل که یکی از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به مازندران است، با اعتبار 450 میلیارد ریالی به پیشرفت فیزیکی 80 درصد رسید و اکنون بازسازی چمن این ورزشگاه بعد از 60 سال اجرا و در آستانه بذر پاشی قرار گرفت.

تهران - ایرنا - تیم والیبال جوانان ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های آسیای مرکزی مغلوب تیم بزرگسالان قرقیزستان شد.

شیراز - ایرنا - تیم شهر راز شیراز با قهرمانی در مسابقات فوتبال دسته یک امید های کشور جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد.

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال آرژانتین برای نخستین بار در سال 1978 قهرمان جام‌جهانی شد؛ جامی که سرمربی این تیم روی نام اسطوره فقید آلبی‌سلسته خط کشید!

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تدوین برنامه ملی توسعه و تعمیم ورزش همگانی در کشور گفت: خانواده محور اصلی در این برنامه بوده و هدف از آن مردمی و رایگان سازی ورزش است.

تهران - ایرنا - سالار عقیلی به عضویت هیئت رئیسه انجمن وودبال منصوب شد.

تهران - ایرنا - تشکیل شورای راهبردی ورزش روستایی در نخستین جلسه سرپرست فدراسیون با اعضای هیات رئیسه فدراسیون مورد تاکید قرار گرفت.

اهواز - ایرنا - رییس هیات فوتبال خوزستان با بیان اینکه تیم استقلال ملاثانی قصوری در عدم برگزاری بازی با فجرسپاسی نداشت گفت: این موضوع را از طریق قانونی پیگیری خواهیم کرد.

شیراز - ایرنا - فرمانده سپاه فجر فارس با اظهار اینکه تکریم و تجلیل از پیشکسوتان عرصه ورزش از رسالت های مهم مدیران است، گفت: بدون تردید استفاده از دانش و تجربیات پیشکسوتان موفقیت های ورزشی به دنبال خواهد داشت.