جمعه 21 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه باید حق تضییع شده تیم فجر شهید سپاسی شیراز برابر استقلال ملاثانی اهوازگرفته شود،‌گفت: باید جلو رفتارهایی را که خارج از قانون و عرف ورزش است گرفت.

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، گفت: با بهره‌مندی از تجربیات برگزاری 2 دوره مسابقات قهرمان شهر، امسال به سمت برگزاری مسابقات پایتخت‌های آسیا خواهیم رفت.

تهران - ایرنا - نفر نخست شطرنج مردان ایران به همراه تیم فیرنهام، قهرمان شطرنج بوندس‌لیگای آلمان شد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام استقلال خبر داد.

تهران - ایرنا - با اعلام مسئول جام حذفی فوتبال ایران، قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

تهران - ایرنا - مدیر جدید تیم‌های ملی دوومیدانی توسط سرپرست این فدراسیون منصوب شد.

تهران - ایرنا - ستاره برزیلی جدایی خود از باشگاه چلسی را تایید کرد.

تهران - ایرنا - مهاجم آلومینیوم اراک گفت: می‌دانستیم می‌توانیم در این بازی برنده باشیم و کامبک بزنیم آن هم مقابل پرسپولیس که در این سالیان اخیر بهترین تیم ایران بوده است.

تهران - ایرنا - مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان برگزار شد و تیم‌های راه‌یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.

تهران - ایرنا - باشگاه پرسپولیس نسبت به حواشی اخیر در خصوص واگذاری بخشی از سهام این باشگاه به پیشکسوتان واکنش نشان داد.

تهران - ایرنا - باشگاه تراکتور تبریز قبل از تقابل حساس مقابل استقلال تهران یک حرکت شیطنت‌آمیز انجام داد.

تهران - ایرنا - اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور مشخص شد.

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران در جهان را تبریک گفت.

تهران - ایرنا - جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی آقایان برگزار شد.

تهران - ایرنا - سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی ضمن رد و تکذیب شایعه واگذاری زمین های تنیس این مجموعه به رشته تیراندازی با کمان، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

خرم‌آباد - ایرنا - کمیته انضباطی سازمان لیگ فوتبال، آرای حواشی دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و نفت و گاز گچساران را اعلام کرد که بر این اساس، تیم لرستانی در صورت تکرار تخلف ها طی 6 ماه، یک جلسه از همراهی تماشاگران محروم می‌شود.