پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - ساکت الهامی و بازیکنانش امروز در اهواز باید برای پیروزی در یک نبرد 6 امتیازی به مصاف تیم همسایه و هم‌امتیازشان یعنی استقلال خوزستان بروند که مانند نساجی برای بقا در لیگ برتر و فرار از سقوط می‌جنگد.

تهران - ایرنا - مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی به‌منظور انتخاب رئیس و اعضای هیات رئیسه، فردا (سه‌شنبه) برگزار خواهد شد.

تبریز - ایرنا - تیم ملی هاکی سالنی برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی قزاقستان و دفاع از عنوان قهرمانی و همچنین و ارتقای جایگاه تیمی در جهان با موفقیت در مسابقات جهانی کرواسی، پنجمین و آخرین اردوی آماده سازی را در تبریز برپا کرده و جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ماه جاری عازم مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان می شود.

به گزارش ایرنا، سیدمناف هاشمی نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد: از دید مجمع کار انتخابات این فدراسیون تمام شده است و به نظر می‌رسد باید آینده بسیار درخشانی برای ژیمناستیک ایران پیش‌بینی کنیم.

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه برنامه خوبی برای ترویج ورزش پاک دارد و با جدیت به دنبال مبارزه با فساد در ورزش است.

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: اساسنامه این فدراسیون دارای نقاط قوت و ضعف است اما همانند سایر فدراسیون‌ها، نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف در طول دوران کاری خود برطرف خواهیم کرد.

تهران - ایرنا - قهرمان ژیمناستیک کشورمان گفت: آرامش به ژیمناستیک برگشت و این آرامش به همه بچه‌های ژیمناستیک کمک می‌کند تا بهترین نتایج را کسب کنند.

تهران - ایرنا - سرپرست فدراسیون دوومیدانی طی حکمی پدیده بلوری‌زاده را بعنوان سرمربی تیم ملی بانوان ایران منصوب کرد.

گنبدکاووس - ایرنا - هفته پنجم مسابقات کورس بهاره گنبدکاووس که هفته قبل به سبب همزمانی با مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان به تعویق افتاده بود، پنجشنبه و جمعه این هفته با تاخت و تاز 179 اسب در 16 دور از سر گرفته می‌شود.

تهران - ایرنا - نماینده فدراسیون جهانی ژیمناستیک گفت: اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک ایران باید اصلاح و به روز شود.

اهواز - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال استقلال ملاثانی با بیان اینکه رای کمیته استیناف در خصوص نتیجه دیدار این تیم مقابل فجر سپاسی منصفانه نیست گفت: باشگاه استقلال ملاثانی پیگیر این موضوع بوده چرا که قصوری از جانب باشگاه در روز بازی صورت نگرفته است.

تهران - ایرنا - دیدار پایانی فینال لیگ دسته اول حرفه‌ای بسکتبال کشور با حواشی زیادی همراه بود تا جایی‌که فحاشی بازیکن گلنور اصفهان (تیم پیروز دیدار)، این رقابت جذاب را شوربختانه، به درگیری فیزیکی کشاند.

تهران - ایرنا - رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران درباره پروژه‌های به اتمام رسیده در این استان گفت: روز اول حدود 150 پروژه نیمه تمام داشتیم که الان بعد از 2 سال 147 پروژه را افتتاح کردیم.

تهران - ایرنا - زهرا اینچه‌درگاهی با کسب 60 رای از مجموع 66 رای اخذ شده برای دومین مرتبه به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد.

تهران - ایرنا - با حکم داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس، امید سوری سرمربی ملی ایران منصوب شد.

تهران - ایرنا - عابد حقدادی کاندیدای ریاست فدراسیون ژیمناستیک بعد از انصراف و ترک مجمع انتخاباتی گفت: آن‌چه مهم است موفقیت ورزش کشور است نه اشخاص و افراد. به هیچ‌عنوان از مسئله‌ای ناراحت نیستم و لطفا مرا به حاشیه نبرید.