جمعه 28 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جواد خیابانی گزارشگر قدیمی فوتبال شامگاه دوشنبه با حضور در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای استان زنجان، گفت: شرکت در انتخابات نشانه وطن پرستی است و مردم نباید به حرف کسانی گوش دهند که می‌گویند در انتخابات شرکت نکنید.

تهران - ایرنا - آخرین دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی پرگل وستهام برابر برنتفورد پیگیری شد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حساس‌ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال تهران است.

تهران - ایرنا - سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد درباره قهرمانی ملی‌پوش ایران در آسیا گفت: علی قره‌گوزلو استعداد بسیار خوب و درخشانی در کشور است و به نظرم قهرمانی آسیا شروع روند او برای کسب عناوین مختلف در تور حرفه‌ای‌ها است.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از سه دهه 60، 70 و 80 بازیکن در تیم ملی داریم. بزرگترها برای من قابل احترام هستند اما با بازیکنان جوان برای من فرقی ندارند و قسم می‌خورم که انتخاب‌های ما بر حسب احساسات نباشد.

تهران - ایرنا - بسته خبری ورزشی ایرنا در هفتمین روز اسفندماه به جدایی نبیل باهویی و شهاب زاهدی از پرسپولیس، شانس مجدد استقلال برای جذب بازیکن جدید و حمله به بازیکنان تراکتور پرداخته است.

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: وقتی از هتل به سمت ورزشگاه می‌رویم امنیت ما با میزبان، هیات فوتبال و نیروی انتظامی است.

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: در پرداخت مالیات رادوشوویچ کار خیلی سختی مشکل داشتیم و 11 میلیارد تومان مالیات او را پرداخت کردیم.

تهران - ایرنا - گرچه پنجره نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران بسته شد اما تیم فوتبال استقلال این شانس را دارد که در روزهای آینده بازیکن جدید آزادی جذب کند.

تهران - ایرنا - مهاجم دو رگه سوئدی، مراکشی در آخرین روز نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران از پرسپولیس جدا شد.

تهران - ایرنا - دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به تشریح عملکرد تیم کشورمان در جام‌جهانی امارات پرداختند.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال آ. اس رم با درخشش مهاجمین خود موفق شد تورینو را شکست دهد.

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی مقابل ملوان به دنبال ارائه یک بازی تهاجمی و کسب سه امتیاز هستیم.

تهران - ایرنا - ملی‌پوش بسکتبال ایران، گفت: تیم در ابتدای راه است و هر روز باید بهتر شویم تا به هدفی که ترسیم کرده‌ایم، برسیم.

تهران - ایرنا - مراسم اولین سالگرد مرحوم اسماعیل احمدی، مدیرکل سابق حوزه وزارتی با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

تهران - ایرنا - اتحادیه جهانی کشتی میزبانی مسابقات کشتی نوجوانان قهرمانی جهان در سال 2024 را به اردن سپرد.