شنبه 29 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک

ایلان ماسک

وب‌گاه گسترش

ایجاد گرانش مصنوعی رویای جدید صاحب اسپیس ایکس است. به نظر می‌رسد ایلان ماسک قصد دارد برنامه بلند پروازانه دیگری را اجرایی کند.

وب‌گاه عصر ایران

الیتا نام خودرویی دست ساز است که طی دهه 80 میلادی توسط یک شهروند روس طراحی و تولید شده است، این خودرو زیادی به سایبرتراک تسلا دارد.

وب‌گاه گسترش

در 24 ساعت گذشته، نرخ توکن‌سوزی شیبا، 23133 درصد افزایش یافته و بیش از 13 میلیارد توکن از گردش خارج شده است. با توجه به قیمت فعلی شیبا در بازار، این تعداد SHIB تقریباً معادل 463000 دلار است.

وب‌گاه عصر ایران

روز گذشته، شرکت آرکهام اینتلیجنس (Arkham Intelligence) اعلام کرد آدرس‌های بیت کوین شرکت‌های تسلا و SpaceX که توسط ایلان ماسک هدایت می‌شوند را پیدا کرده است. به گفته آرکهام این شرکت‌ها در حال حاضر روی هم رفته بیش از 1.3 میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارند.

وب‌گاه گسترش

حساب معروف DogecoinRise با اشاره به این موضوع، در توییتی نوشت: همان‌طور که بارها گفته‌ام، من قویاً معتقدم که فلوکی، دوج بعدی و میم کوین اصلی این دوره گاوی خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

ایلان ماسک در ایکس، در پاسخ کوتاهی به پست یک کاربر مبنی بر اینکه ویدیو‌های طولانی‌مدت این پلتفرم را می‌توان مستقیماً در تلویزیون‌های هوشمند تماشا کرد، گفت که «به‌زودی» این قابلیت ممکن خواهد شد. اپلیکیشن ایکس برای تلویزیون احتمالاً شبیه به اپ تلویزیونی یوتوب خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

ایمیل‌های مورد بحث که شرکت مادر ChatGPT به‌واسطه‌ی درگیری‌های حقوقی با ماسک منتشر کرده، سیل عظیمی از حدس‌وگمان را در مورد اینکه کدام شرکت یا فردی چنین نقشه‌ی شومی را برای آینده‌ی بشریت در سر می‌پروراند به راه انداخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو کشور آمریکا و چین روی هم رفته خانه بیش از نیمی از پولدارهای دارای بالای 30 میلیون دلار ثروت است. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس آخرین آمارهای سال 2023، در صدر رتبه کشورهای دارای بیشترین افراد ثروتمند، ایالات متحده آمریکا قرار دارد که حدود یک سوم از ثروتمندترین افراد دنیا را در خود جای داده است. در این کشور 225 هزار نفر با ثروت خالص بالای 30 میلیون دلار زندگی می کنند و پس از آمریکا...

وب‌گاه گسترش

در هفته گذشته ارزش بازار شیبا با 75 درصد افزایش به محدوده 21 میلیارد دلار رسیده و ارزش دوج کوین (DOGE)، اولین و بزرگ‌ترین میم کوین بازار، تنها با 20 درصد افزایش، حدود 24 میلیارد دلار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسپیس‌ایکس برای آزمایش سرویس خود از چندین گوشی از برندهای مختلف مانند گوگل، سامسونگ و اپل استفاده کرده و البته برای پشتیبانی از این سرویس، گوشی‌ها از نظر فنی دستخوش تغییر نشده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین، اسپیس‌ایکس با ارسال نامه‌ای به کمیسیون فدرال ارتباطات، از آزمایش موفق اینترنت ماهواره‌ای خود روی گوشی‌های عادی خبر داده است. اسپیس‌ایکس از چند وقت پیش، آزمایش سرویس اینترنت ماهواره‌ای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زهرا صادقی صاحب 10 فرزند، که مدام تبلیغ می‌کرد ایران بهشت است، به عمان مهاجرت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی روزنامه اوکراینی گزارش کرد که زلنسکی در حال بررسی اخراج وزیر خارجه اوکراین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از روزنامه‌های اوکراینی از قول یکی از منابع دفتر ریاست جمهوری گزارش کرد، زلنسکی در حال بررسی اخراج وزیر خارجه اوکراین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته نمایندگان ایرانی، بر اساس قوانین و مقررات بین‌المللی، این شرکت ایلان ماسک برای ارائه استارلینک در ایران هم باید مجوز رسمی کسب کند. ایران در جریان شکایت از ارائه‌دهنده اینترنت ماهواره‌ای استارلینک، از شرکت ایلان ماسک خواست دستگاه‌های فعال در ایران را غیرفعال کند. طی فرایند رسیدگی به پرونده شکایت ایران از استارلینک در اتحادیه بین‌المللی مخابرات (به اختصار ITU) در روز دوشنبه 7...