شنبه 29 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک

ایلان ماسک

وب‌گاه عرشه آنلاین

شفقنارسانه_ سایت PCMag خبر آزمایش موفق سرویس ماهواره‌به‌موبایل اسپیس‌ایکس رو منتشر کرد. شفقنارسانه_ سایت PCMag خبر آزمایش موفق سرویس ماهواره‌به‌موبایل اسپیس‌ایکس رو منتشر کرد. در این گزارش نامه‌ی ارسالی این شرکت به FCC برای انجام آزمایش‌های اولیه ی Direct to Cell اشاره شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بحبوحه افزایش احساسات مثبت در بازار کریپتو، میم کوین محبوب پپه (PEPE) رکورد تاریخی خود را شکست و برای اولین بار، قیمت آن از 0.00001 دلار فراتر رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه از زمان آغاز جنگ در اوکراین تلاش دارد تا با توسل به جنگ اطلاعاتی و القای روایات نادرست، خواسته های خود را محقق کند، این در حالی است که کشورهای غربی علیرغم پس لرزه های حاصل از این نبرد، فعلا منفعل هستند.

وب‌گاه گسترش

به عقیده ماسک، تا سال 2029 هوش مصنوعی احتمالاً از مجموع همه انسان‌ها باهوش‌تر می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایلان ماسک معتقد است که هوش مصنوعی تا سال 2025 می‌تواند از باهوش‌ترین انسان جهان پیشی بگیرد و شاید حتی تا سال 2029 از تمام بشریت باهوش‌تر باشد. ایلان ماسک معتقد است که هوش مصنوعی تا سال 2025 می‌تواند از باهوش‌ترین انسان جهان پیشی بگیرد و شاید حتی تا سال 2029 از تمام بشریت باهوش‌تر باشد. بهگزارش عرشه آنلاین؛ ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت فضایی خصوصی اسپیس‌ایکس و مدیرعامل توییتر معتقد است...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خودروهای برقی به زیرساختهایی نیاز دارد. آیا کشور ما این زیر ساختها را داراست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه سوئیس روز پنج‌شنبه عنوان کرد که امیدوار است روسیه در نهایت در روند آغاز شده برای حل‌وفصل درگیری اوکراین حضور داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موشک استارشیپ در سومین پرتاب آزمایشی از مرزی تازه گذشت و به فضا رسید که قرار است پس از آزمایش‌های پی در پی انسان را به ماه و در نهایت به مریخ ببرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موشک استارشیپ در ساعت 16:55 به وقت ایران به مدار زمین پرتاب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته رئیس سابق شبکه هپاتیت ایران، فرد بیمار ممکن است در این مدت ویروس را به بدن افراد دیگری هم منتقل کرده و آنان را هم دچار بیماری و عوارض آن کرده باشد. در حالی که خودش اصلا خبر ندارد که بیمار است. از میان انواع هپاتیت‌های ویروسی فقط نوع A و B واکسن دارند که واکسن هپاتیت A در ایران موجود نیست و جزء برنامه ملی واکسیناسیون هم نیست. بقیه هپاتیت‌های ویروسی واکسن ندارند و راه پیشگیری...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اعضای مجلس سنای فرانسه شب گذشته جلسه استماعی درباره پیش نویس لایحه‌ای برگزار کردند که بر اساس آن دولت پیشنهاد ادامه کمک به اوکراین را داده بود. در این نشست 293 سناتور به این سند رای موافق، 22 نفر مخالف و 11 سناتور رای ممتنع دادند و به این ترتیب این لایحه به تصویب مجلس سنا رسید. البته در میان قانونگذاران کسانی نیز هستند، از جمله رهبر حزب کمونیست،...

وب‌گاه عصر ایران

همچنین به عقیده ماسک، تا سال 2029 هوش مصنوعی احتمالاً از مجموع همه انسان‌ها باهوش‌تر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیوندای پس از معرفی نسخه N آیانیک 5 در فستیوال گودوود، قیمت این خودروی ویژه و قدرتمند را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

منابع آگاه واشنگتن پست اعلام کرده‌اند که در تابستان امسال، دونالد ترامپ به ایلان ماسک پیشنهاد داده بود که Truth Social را خریداری کند.

وب‌گاه گسترش

همیشه اخبار پر از نام ایلان ماسک است، رئیس سابق شبکه اجتماعی X، تسلا و اسپیس ایکس، که ثروتمندترین فرد جهان است و از پلتفرم خود برای ابراز نظراتش درباره موضوعات مختلف استفاده می‌کند.

وب‌گاه گسترش

اخیرا ایلان ماسک پستی را در پلتفرم X منتشر کرده که توجه علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و به خصوص میم‌کوین‌ها را به خود جلب کرده است. پست وی حاوی تصویری از پپه قورباغه است که باعث شد قیمت میم‌کوین پپه (PEPE) افزایش چشمگیری را تجربه کند.