یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک

ایلان ماسک

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌تمام ماجرای مرگ دکتر پرستو بخشی از این روایت شروع شد که پرستو بخشی به عنوان پزشک آنکال در بیمارستان نورآباد در حال طبابت بود که یک بیمار بدحال قصد مراجعه به اتاق این پزشک را داشت، اما با تأخیر ویزیت مواجه شد و پیکر بی‌جان او با حضور بیمار مشاهده شد. مرگ ناگهانی دکتر پرستو بخشی متخصص قلب و عروق بیمارستان نورآباد شهرستان دلفان با واکنش‌های بسیاری همراه بوده است. به گزارش شفا آنلاین،...

وب‌گاه عصر ایران

شرکت نورالینک مشغول کار روی تراشه جدیدی به نام Blindsight (کوربینی) است که در نهایت بینایی را به افراد نابینا برمی‌گرداند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: شرکت نورالینک مشغول کار روی تراشه جدیدی به نام Blindsight (کوربینی) است که در نهایت بینایی را به افراد نابینا برمی‌گرداند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت نورالینک در حال کار بر روی پروژه‌ای است که در نهایت بینایی را به افراد نابینا برمی‌گرداند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت نورالینک مشغول کار روی تراشه جدیدی به نام Blindsight (کوربینی) است که در نهایت بینایی را به افراد نابینا برمی‌گرداند. به گزارش عرشه آنلاین، شرکت نورالینک مشغول کار روی تراشه جدیدی به نام Blindsight (کوربینی) است که در نهایت بینایی را به افراد نابینا برمی‌گرداند.

وب‌گاه خبر آنلاین

چند وقتی هست که نه از او خبری است، نه پروازهای روی تورش.

وب‌گاه مشرق نیوز

شرکت نورالینک به یک پیشرفت دیگر دست یافت و مردی که تراشه مغزی این شرکت را دریافت کرده است، توانست تنها با ذهن خود توییت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبکه اجتماعی X به یک پیج عربی هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، شبکه اجتماعی X به یک پیج عربی هشدار داد. شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به یک پیج عربی که فرش ایرانی را فرش عربی نامیده متذکر شد: این فرش ایرانی (Persian) است و فرش عربی وجود خارجی ندارد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایلان ماسک در تمامی این سال‌ها شیفتگی خود را به حرف ایکس به شکل‌های مختلف نشان داده است، اما این شیفتگی از کجا نشات گرفته است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاید برای بسیاری نماد ایکس جدید و تازه باشد اما جالب اینجاست که رابطه ایلان ماسک و این نماد قصه امروز و دیروز نیست و ریشه در گذشته این میلیاردر معروف دارد.

خبرگزاری تسنیم

چین روز پنجشنبه گروهی از ماهواره‌ها را به فضا فرستاد؛ این ماهواره‌ها عمدتاً برای نظارت بر جو و محیط فضایی، پیشگیری و کاهش بلایا و آزمایش‌های علمی استفاده خواهند شد.

وب‌گاه گسترش

برنامه زمانبندی اتصال مستقیم گوشی‌های تلفن همراه به شبکه‌ی ماهواره‌ای استارلینک توسط اسپیس ایکس در گزارشی در وب‌سایت خود رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار اجاره خودروهای لوکس به ویژه در سفرهای نوروزی در کیش بسیار داغ است. بازار اجاره خودروهای لوکس به ویژه در سفرهای نوروزی در کیش بسیار داغ است. حال اگر به دنبال خاص ترین خودرو باشید لامبورگینی هوراکان یکی از گزینه‌هایی است که در کیش یافت می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

شرکت نورالینک ایلان ماسک، یکی از ثروتمند‌ترین مردان جهان روز چهارشنبه، اول فروردین ویدیویی منتشر کرد که در آن یکی از نخستین دریافت کنند‌گان تراشه‌های مغزی تولیدی این شرکت می‌تواند تنها با فکر کردن و بدون نیاز به هیچ توانایی فیزیکی، نشانگر رایانه را تکان دهد

وب‌گاه عصر ایران

شرکت نورالینک ایلان ماسک، یکی از ثروتمند‌ترین مردان جهان روز چهارشنبه، اول فروردین ویدیویی منتشر کرد که در آن یکی از نخستین دریافت کنند‌گان تراشه‌های مغزی تولیدی این شرکت می‌تواند تنها با فکر کردن و بدون نیاز به هیچ توانایی فیزیکی، نشانگر رایانه را تکان داده و بازی‌های ویدیویی انجام دهد. این مرد که نولند آربا نام دارد، در پی آسیب شدید نخاعی به فلج چهاراندام مبتلا شده و قادر به تکان...