یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک

ایلان ماسک

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته نمایندگان ایرانی، بر اساس قوانین و مقررات بین‌المللی، این شرکت ایلان ماسک برای ارائه استارلینک در ایران هم باید مجوز رسمی کسب کند. ایران در جریان شکایت از ارائه‌دهنده اینترنت ماهواره‌ای استارلینک، از شرکت ایلان ماسک خواست دستگاه‌های فعال در ایران را غیرفعال کند. طی فرایند رسیدگی به پرونده شکایت ایران از استارلینک در اتحادیه بین‌المللی مخابرات (به اختصار ITU) در روز دوشنبه 7...

وب‌گاه عصر ایران

ایلان ماسک همچنین از دریافت مجوز انتقال پول توسط ایکس در ایالت‌های نیویورک و کالیفرنیا در ماه‌های آینده خبر داده است.

وب‌گاه عصر ایران

ایران در جریان شکایت از ارائه‌دهنده اینترنت ماهواره‌ای استارلینک، از شرکت ایلان ماسک خواست دستگاه‌های فعال در ایران را غیرفعال کند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر یک روزی مدیر یک شرکت ایرانی مثل ایلان ماسک کمپانی رقیبش را به سخره می‌گرفت آیا جوابی مانند مارک زاکربرگ داده می‌شد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، جو بایدن را به مناظره دعوت کرد و گفت آماده است در هر زمان با او مقابله کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ، جو بایدن را به مناظره دعوت کرد؛ در هر زمان، هر کجا، هر مکان!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مولداوی مشارکت خود در معاهده نیروهای مسلح متعارف در اروپا (CFE) را به حالت تعلیق درآورد. این تصمیم اکنون برای اجرایی شدن، نیاز به حمایت پارلمان و رئیس‌جمهور این کشور دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مقامات دولتی تایلند اظهار کرد سازنده خودروهای برقی تسلا در حال مذاکره با دولت تایلند برای یک مرکز تولید در این کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پرواز آزمایشی بعدی موشک «استارشیپ»(Starship) شرکت «اسپیس‌ایکس»(SpaceX) به زودی انجام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

یک تخمین ضعیف که اغلب مورد توافق قرار می‌گیرد 3.5 میلیون است. اما 1.1 میلیون از این کوین (سکه)‌های غیر فعال احتمالا متعلق به خالق ناشناس بیت‌کوین هستند. بنابراین، ما می‌توانیم آن بخش را از معادله خارج کنیم. بنابراین، یک تخمین محافظه کارانه برای کوین‌ها از دست رفته حدود 2.4 میلیون یا 11 درصد از کل بیت کوین‌ها است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه نیویورک تایمز از دیدار دونالد ترامپ با ایلان ماسک مدیر عامل تسلا و یکی از ثروتمندترین افراد جهان و برخی اهداکنندگان کمک های مالی در فلوریدا خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت متا علت اختلال 2 ساعته فیس‌بوک و اینستاگرام که شب گذشته به وجود آمده بود اعلام کرد. شرکت متا علت اختلال 2 ساعته فیس‌بوک و اینستاگرام که شب گذشته به وجود آمده بود اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، شرکت متا علت اختلال 2 ساعته فیس‌بوک و اینستاگرام در روز سه شنبه را یک مسئله فنی اعلام کرد که اکنون حل شده است.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس فهرست میلیاردرهای بلومبرگ که شامل 500 سرمایه‌دار اول جهان می‌شود، ایلان ماسک در روز سه شنبه عنوان ثروتمندترین فرد جهان را از دست داد و جف بزوس، مؤسس آمازون جایگزین وی شد.

وب‌گاه گسترش

مجموعه‌ای از مدیران سابق توییتر، از جمله مدیر عامل پیشین آن، ایلان ماسک، شکایت کرده و درخواست دریافت 128 میلیون دلار را مطرح کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی درگیری نیروی مرزبانی استان خراسان جنوبی با قاچاقچیان مواد مخدر، فرمانده پاسگاه مرزی چکاب به شهادت نائل آمد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایلان ماسک پس از آنکه ساعتی پیش اینستاگرام از دسترس خارج شد، تصویر جالبی در ایکس منتشر کرد.