یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک

ایلان ماسک

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع آگاه خبر دادند: اسپیس‌ایکس در حال ساخت شبکه‌ای از صدها ماهواره جاسوسی تحت قراردادی طبقه‌بندی‌شده با یک آژانس اطلاعاتی آمریکاست؛ اقدامی که بیانگر تعمیق روابط میان شرکت فضایی «ایلان ماسک» و آژانس‌های امنیت ملی است.

وب‌گاه گسترش

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات پپه نیز در 24 ساعت گذشته، به ترتیب 14 و 47 درصد رشد داشته است. به این ترتیب، پپه با ارزش بازار 4.2 میلیارد دلاری خود، اکنون در جایگاه 35 بازار قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی اطلاعات پلت‌فرم تحلیل داده‌های تجاری در آخرین ماه سال 2023 نشان می‌دهد که فیس‌بوک با سه میلیارد و یوتیوب با بیش از دو میلیارد و 600 میلیون نفر کاربر در صدر جدول محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا قرار دارند. بررسی اطلاعات پلت‌فرم تحلیل داده‌های تجاری در آخرین ماه سال 2023 نشان می‌دهد که فیس‌بوک با سه میلیارد و یوتیوب با بیش از دو میلیارد و 600 میلیون نفر کاربر در صدر جدول محبوب‌ترین...

وب‌گاه عصر ایران

«باراک اوباما»، رئیس جمهور سابق ایالات متحده خطاب به «ایلان ماسک» و «جف بزوس» گفت که قبل از استعمار مریخ باید از زمین محافظت کنیم. طبق گزارش اینسایدر، اوباما روز چهارشنبه در سخنرانی گفت «سرمایه‌داران...

وب‌گاه عصر ایران

تصور وجود اینترنت ماهواره ای ایلان ماسک در گوشی های معمولی جذاب و زیباست؛ اما آیا واقعا چنین چیزی امکان‌پذیر است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایلان ماسک وعده داده است ماشین او سال 2025 تولید خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

ایلان ماسک در سال 1401 با پرداخت 40 میلیارد دلار مالکیت توییتر را به دست آورد و از آن زمان تاکنون این شبکه اجتماعی هر روز با مشکلات جدیدی روبه‌رو بوده است؛ یکی از این مشکلات روگردانی بسیاری از کاربران از توییتر بود.

وب‌گاه گسترش

بر اساس داده‌های بازار، قیمت پپه در بازه‌های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه، به ترتیب 14، 50 و 810 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شفقنارسانه_ سایت PCMag خبر آزمایش موفق سرویس ماهواره‌به‌موبایل اسپیس‌ایکس رو منتشر کرد. شفقنارسانه_ سایت PCMag خبر آزمایش موفق سرویس ماهواره‌به‌موبایل اسپیس‌ایکس رو منتشر کرد. در این گزارش نامه‌ی ارسالی این شرکت به FCC برای انجام آزمایش‌های اولیه ی Direct to Cell اشاره شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بحبوحه افزایش احساسات مثبت در بازار کریپتو، میم کوین محبوب پپه (PEPE) رکورد تاریخی خود را شکست و برای اولین بار، قیمت آن از 0.00001 دلار فراتر رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه از زمان آغاز جنگ در اوکراین تلاش دارد تا با توسل به جنگ اطلاعاتی و القای روایات نادرست، خواسته های خود را محقق کند، این در حالی است که کشورهای غربی علیرغم پس لرزه های حاصل از این نبرد، فعلا منفعل هستند.

وب‌گاه گسترش

به عقیده ماسک، تا سال 2029 هوش مصنوعی احتمالاً از مجموع همه انسان‌ها باهوش‌تر می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایلان ماسک معتقد است که هوش مصنوعی تا سال 2025 می‌تواند از باهوش‌ترین انسان جهان پیشی بگیرد و شاید حتی تا سال 2029 از تمام بشریت باهوش‌تر باشد. ایلان ماسک معتقد است که هوش مصنوعی تا سال 2025 می‌تواند از باهوش‌ترین انسان جهان پیشی بگیرد و شاید حتی تا سال 2029 از تمام بشریت باهوش‌تر باشد. بهگزارش عرشه آنلاین؛ ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت فضایی خصوصی اسپیس‌ایکس و مدیرعامل توییتر معتقد است...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خودروهای برقی به زیرساختهایی نیاز دارد. آیا کشور ما این زیر ساختها را داراست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه سوئیس روز پنج‌شنبه عنوان کرد که امیدوار است روسیه در نهایت در روند آغاز شده برای حل‌وفصل درگیری اوکراین حضور داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موشک استارشیپ در سومین پرتاب آزمایشی از مرزی تازه گذشت و به فضا رسید که قرار است پس از آزمایش‌های پی در پی انسان را به ماه و در نهایت به مریخ ببرد.