شنبه 29 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک

ایلان ماسک

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌به‌عقیده ماسک، تا سال 2029 هوش مصنوعی احتمالاً از مجموع همه انسان‌ها باهوش‌تر می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، ماسک با انتشار یک پست جدید در شبکه اجتماعی ایکس خود نوشت: «هوش مصنوعی احتمالاً سال آینده از یک انسان باهوش‌تر خواهد شد. تا سال 2029 نیز هوش مصنوعی احتمالاً از مجموع همه انسان‌ها باهوش‌تر می‌شود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به‌عقیده ماسک، تا سال 2029 هوش مصنوعی احتمالاً از مجموع همه انسان‌ها باهوش‌تر می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایلان ماسک با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس پیش بینی کرد تا سال 2029 هوش مصنوعی احتمالاً از مجموع همه انسان‌ها باهوش‌تر می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هوش مصنوعی روز‌به‌روز درحال پیشرفت است و به‌همین‌صورت نیز نگرانی‌های مربوط به این فناوری درحال افزایش است. درحال‌حاضر یکی از نگرانی‌های مربوط به پیشرفت هوش مصنوعی، امکان رقابت آن با انسان‌ها در آینده است. هرچند هنوز مشخص نیست که مدل‌های هوش‌مصنوعی چه زمانی قادر خواهند بود تا مانند انسان فکر کنند، اما «ایلان ماسک»، در پست جدید خود ادعا کرده که تا سال آینده میلادی ممکن است شاهد این فناوری...

وب‌گاه عصر ایران

علاوه‌بر ماسک، «جنسن هوانگ»، مدیرعامل انویدیا نیز در این ماه گفته بود که هوش مصنوعی می‌تواند تا 5 سال دیگر تمام آزمایش‌های انسانی را پشت‌سر بگذارد.

خبرگزاری تسنیم

به عقیده ماسک، تا سال 2029 هوش مصنوعی احتمالاً از مجموع همه انسان‌ها باهوش‌تر می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بلومبرگ، ایلان ماسک را ثروتمندترین فرد دنیا می‌داند و دارایی خالص او تا اول ماه مارس 2024 را حدود 21 میلیارد دلاربرآورد کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هادی چوپان، بدنساز حرفه‌ای و ورزشکار پرآوازه کشورمان، به تازگی عنوان قهرمانی تورنمنت آرنولد کلاسیک را کسب کرده است. هادی چوپان، بدنساز حرفه‌ای و ورزشکار پرآوازه کشورمان، به تازگی عنوان قهرمانی تورنمنت آرنولد کلاسیک را کسب کرده است. از دیگر عناوین مهم کسب شده توسط هادی چوپان، می‌توان به قهرمانی در مسابقات مستر المپیا که معتبرترین تورنومنت در حرفه بدنسازی است اشاره کرد. حال این ورزشکار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق)، تسلا و اسپیس ایکس، ثروتمندترین فرد جهان است و از پلتفرم خودش برای ابراز نظراتش در مورد طیف گسترده‌ای از موضوعات بهره می‌برد و تقریباً روزی نیست که در صدر خبرها، نامی از ایلان ماسک سرشناس دیده نشود.

وب‌گاه عصر ایران

واشنگتن‌پست گزارش داد که ماسک و ترامپ بیش از آنچه گزارش‌های رسمی ادعا می‌کنند، باهم در تماس بوده‌اند و ترامپ با اینکه مذاکرات قبلی به جایی نرسید، همچنان به افراد معتمد خود گفته است که مدیرعامل تسلا باید پلتفرمش را بخرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق)، تسلا و اسپیس ایکس، ثروتمندترین فرد جهان است و از پلتفرم خودش برای ابراز نظراتش در مورد طیف گسترده‌ای از موضوعات بهره می‌برد و تقریباً روزی نیست که در صدر خبرها، نامی از ایلان ماسک سرشناس دیده نشود.

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر میانگین شتاب 10خودروی اول در فهرست پرشتاب‌ترین خودرو‌های جهان کمی بیشتر از 2ثانیه است. پرشتاب‌ترین محصول تسلا مدل S پلد است که شتابش 1.99ثانیه است. تسلا برای دستیابی به شتاب کمتر از یک‌ثانیه از شرکت دیگر ایلان ماسک، اسپیس‌ایکس، کمک گرفته؛ شرکتی که تولیدکننده محصولات صنایع هوافضایی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ گفت: متهمان حمله به کنگره آمریکا در 6 ژانویه 2021 بی‌گناه به زندان افتاده‌اند و در صورت پیروزی در انتخابات سریعا آن‌ها را آزاد خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین گفت: تا این لحظه تنها یک چیز برای ما و نمایندگان ناتو مشهود است؛ موضع نسبتاً ثابت رژیم کی‌یف در مخالفت با امکان هرگونه مذاکره

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالدترامپ به ایلان ماسک پیشنهاد داده است شبکه اجتماعی واقعیت (Truth) را خریداری کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخذ مهریه بعد از طلاق مسئله ای حساس می باشد که برای افراد بسیاری قابل اهمیت و نگران کننده است و برای آن نگرانی دارند. مهریه حق طبیعی و هزینه ای است که در عقدنامه قید شده و مرد آن را به زن می پردازد. به گفته وکیل تهران، پرداخت مهر بعد از طلاق توافقی نیز مسئله ای مهم است و شرایط گرفتن آن به روش های مختلف می باشد. مجله وکیل تو (vakileto.net) در این مقاله قصد دارد به موضوع شرایط گرفتن مهریه...