یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک

ایلان ماسک

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد مبتلا به فلج چهار اندام به کمک تراشه مغزی ایلان موفق به بازی شطرنج شد. شرکت نورالینک ایلان ماسک، یکی از ثروتمند‌ترین مردان جهان روز چهارشنبه، اول فروردین ویدیویی منتشر کرد که در آن یکی از نخستین دریافت کنند‌گان تراشه‌های مغزی تولیدی این شرکت می‌تواند تنها با فکر کردن و بدون نیاز به هیچ توانایی فیزیکی، نشانگر رایانه را تکان داده و بازی‌های ویدیویی انجام دهد. به گزارش عرشه آنلاین، این...

وب‌گاه فرارو

هرگز از زمان بحران مالی 2008 میلادی به این سو به اندازه امروز افراد فوق ثروتمند در این تعداد وجود نداشته اند. در آن زمان هزار میلیاردر دلاری وجود داشتند اکنون این تعداد به بیش از دو هزار نفر می‌رسد. یکی از نشانه‌های آشکار این امر را می‌توان هر تابستان در تفرجگاه‌های تفریحی مرفه مشاهده کرد. در آغاز هزاره جاری کم‌تر از 2000 سوپر قایق تفریحی وجود داشت امروز این تعداد به بیش از 5 هزار قایق...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محققان یک مدل هوش مصنوعی ابداع کرده‌اند که جنسیت افراد را بر اساس اسکن مغزی آنها با دقت بالای 90 درصد مشخص می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک هوش مصنوعی جدید جنسیت افراد را بر اساس اسکن مغزی آنها با دقت بالای 90 درصد مشخص می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف 14 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه آمریکا از فروش احتمالی تانک‌های «آبرامز» به بحرین خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها شایعاتی درباره امکان اتصال به اینترنت ماهواره ای استارلینک با گوشی موبایل منتشر شده است؛ اما آیا چنین امکانی وجود دارد؟ عرشه آنلاین: این روزها شایعاتی درباره امکان اتصال به اینترنت ماهواره ای استارلینک با گوشی موبایل منتشر شده است؛ اما آیا چنین امکانی وجود دارد؟ اسپیس ایکس قصد دارد توسعه اینترنت ماهواره ای استارلینک را سرعت ببخشد و دسترسی به این نوع اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت...

وب‌گاه عصر ایران

دان لمن، مجری معروف آمریکایی، مصاحبه‌ی پرتنش خود با ایلان ماسک را به‌طور کامل منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی پنتاگون اعلام کرد: ایالات متحده به حکومت نظامی نیجر در مورد سطح روابط خود با روسیه و ایران ابراز نگرانی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چین به دنبال افشای ساخت صدها ماهواره جاسوسی برای ایالات متحده، هشدار داد که آمریکا در حال تهدید امنیت جهانی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمهوری خلق چین به دنبال افشای ساخت صدها ماهواره جاسوسی برای ایالات متحده، هشدار داد که آمریکا در حال تهدید امنیت جهانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار خودرو در سال 1403 منتظر عرضه یک سدان جذاب است. متقاضیان می توانند سال آینده این محصول را خریداری کنند.

خبرگزاری تسنیم

شرکت آمریکایی تسلا پس از شکایت یک کارگر سیاه پوست خود که ادعا می‌کرد در محل کارش مورد آزار و اذیت شدید و نژادپرستی قرار گرفته است، مجبور به پرداخت غرامت 3 میلیون دلاری شد.

وب‌گاه عصر ایران

مدل «رودستر» تسلا قرار است سال آینده به بازار عرضه شود و طبق اعلام این کارخانه شتاب صفر تا 60 مایل (96 کیلومتر) در ساعت این مدل کمتر از یک ثانیه است. تسلا این مدل را اولین بار در سال 2017 نمایش داد و قرار بود سال 2020 به بازار عرضه شود، اما عرضه خودرو هر سال به تاخیر افتاد. آخرین بار ایلان ماسک از تولید خودرو در سال 2024 خبر داده بود، اما حالا می‌گوید خودرو اواخر سال جاری میلادی رونمایی...