جمعه 28 اردیبهشت 1403

ایلهان عمر

ایلهان عمر

وب‌گاه مشرق نیوز

صهیونیست ها همزمان با تشدید حملات وحشیانه به کوچ اجباری فلسطینیان روی آورده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ایلهان عمر، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به حملات پی‌درپی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در غزه و حمایت دولت آمریکا از این حملات وحشیانه اعلام کرد که مردم فلسطین نیازه به حمایت بین‌المللی دارند. وی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: فراموش نکنیم که غزه پناهگاه یا گنبد آهنی ندارد و لطفاً برای آن‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در صفوف حزب دموکرات آمریکا به واسطه مواضع متفاوت اعضای این جریان سیاسی نسبت به سیاست های رادیکال اسرائیل شکاف ایحاد شده است؛ متغیری که جمهوری خواهان از آن به عنوان اهرمی جهت به چالش کشیدن رقبا استفاده می کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور اسرائیل در نشست مشترک کنگره گفت بزرگترین چالشی که اسرائیل با آن مواجه است برنامه هسته‌ای ایران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید روز پنجشنبه اعلام کرد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در روز سه‌شنبه 18 ژوئیه (27 مرداد) میزبان «اسحاق هرتزوگ»، رئیس رژیم صهیونیستی خواهد بود و با وی در مورد مسائل مختلف از جمله ایران گفت‌وگو خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کاخ سفید روز پنجشنبه اعلام کرد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در روز سه‌شنبه 18 ژوئیه (27 مرداد) میزبان «اسحاق هرتزوگ»، رئیس رژیم صهیونیستی خواهد بود و با وی در مورد مسائل مختلف از جمله ایران گفت‌وگو خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرجع تقلید شیعیان گفت: مسلمانان مطمئن باشند که رژیم صهیونیستی روزهای آخر را می‌گذراند و نفس‌های آخر را می‌کشد، باید با قدرت خودمان به میدان بیاییم و عظمت و قدرت مسمانان را به جهان نشان دهیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاریکاتورهای موهن شارلی ابدو، قرآن‌سوزی در سوئد و هلند، اخراج «ایلهان عمر» نماینده مسلمان و سیاهپوست ازکمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا تنها چند مورد از اقدامات اسلام‌ستیزانه غرب در سال 1401بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده دموکرات کنگره آمریکا گفت: به نظر می‌رسد اسرائیل وارد بن بست وحشتناکی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آدام شیف نماینده دموکرات کنگره آمریکا گفت: من عمیقاً نگران وضعیت کنونی هستم و به طور علنی در مورد نگرانی‌هایم صحبت می‌کنم.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده دموکرات کنگره آمریکا گفت: من عمیقاً نگران وضعیت کنونی هستم و به طور علنی در مورد نگرانی‌هایم صحبت می‌کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بادامچیان گفت: افرادی که خیال می‌کنند شورای نگهبان می‌آید انتخابات را مهندسی می‌کند. این کار را نمی‌کند. شورای نگهبان وظیفه‌اش یک چیز است؛ آیا شورای نگهبان باید کوتاه بیاید تا مشارکت مردم زیاد شود؟ می‌گویم وظیفه شورای نگهبان احراز صلاحیت است. اینکه در انتخابات مشارکت پیدا می‌کند و نمی‌کند به شورای نگهبان ربطی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: دبیرکل حزب موتلفه گفت: این احمق‌هایی که عقل‌شان نمی‌رسد که می‌روند آن بالا و می‌گویند مرگ بر دیکتاتور نمی‌فهمند، اولا دیکتاتوری نیست. تو در نهایت آزادی داری می‌گویی مرگ بر دیکتاتور و خانه‌ات مشخص است. صبح هم می‌خواهی بروی می‌توانند تو را بگیرند، ببرند. در نهایت آزادی شعار می‌دهی، بعد می‌خوابی و صبح هم می‌روی سرکارت. پس آیا اینکه آدم با آزادی بگوید مرگ بر دیکتاتور مسخره نیست؟

وب‌گاه عصر ایران

طرف در داخل منزل خودش نشسته، آب، برق و گاز برقرار است. امنیت هم توسط نیروی انتظامی که به او حمله می‌کند، برقرار است، امنیت کامل توسط سپاه، بسیج و ارتشی که هر روز جلوی داعش را می‌گیرد برقرار است، بعد در نهایت آزادی می‌گوید مرگ بر دیکتاتور. اما بعد هم معلوم می‌شود چند نفر بیشتر نیستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - توهین به قرآن و اسلام با حدود 1میلیارد و800 میلیون نفر پیرو در حالی از نگاه غرب آزادی بیان محسوب می‌شود که کوچکترین صدای اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و موضوع هولوکاست در نطفه خفه می‌شود؛ فرقی نمی‌کند که صدای «راجر واترز» خواننده معروف انگلیسی باشد یا «ایلهان عمر» نماینده کنگره آمریکا.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اخراج «ایلهان عمر» نماینده سیاهپوست و مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا از کمیته مهم روابط خارجی آن هم به خاطر نقد رژیم صهیونیستی تیر خلاص بر پیکر دموکراسی و آزادی بیان از نوع آمریکایی است؛ موضوعی که از تبعیض و نژادپرستی نهادینه شده و سیستماتیک در این کشور مدعی حقوق بشر نشان دارد.