چهارشنبه 4 مهر 1403

اینتر عملا قهرمان شده بود؛/ رونالدو: یوونتوس دیگر نمی‌تواند این وضع را تحمل کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اینتر عملا قهرمان شده بود؛/ رونالدو: یوونتوس دیگر نمی‌تواند این وضع را تحمل کند!

رونالدو، فوق ستاره سابق فوتبال برزیل، مدعی شد اینتر بخت اول فتح اسکودتو در فصل پیش رو است.

به گزارش "ورزش سه"، اضافه شدن ستاره های بزرگ به ترکیب تیم های مدعی در سری آ، باعث شده هواداران فوتبال در این کشور در انتظار رقم خوردن فصلی مهیج و تماشایی باشند. رونالدو، گلزن سابق نراتزوری همچنان این تیم را بخت اول فتح اسکودتو دانست و البته او معتقد است یوونتوس نیز نمی تواند در سال پیش رو دوباره ناکامی و نتایج ضعیف دیگری را تحمل کند.

رونالدو گفت: "در فصل بعد تیم های اینتر، یوونتوس و میلان سه مدعی اصلی فتح اسکودتو هستند، اما در پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی متوجه خواهیم شد که کدام تیم از شانس بیشتری برخوردار است. البته خودم پیش بینی می کنم اینتر شانس بالاتری داشته باشند. آنها می توانستند سال گذشته نیز اسکودتو را از آن خود کنند و حتی در مقطعی عملا این اتفاق رخ داده بود.

اینتر به دلیل از دست دادن سرمربی خود، مدیریت غلط و دو ماه دشوار فوریه و مارس، شانس قهرمانی را واگذار کرد. در آن لحظات باید به تیم انرژی و شجاعت تزریق شود و به جای رضایت دادن به تساوی، به پیروزی دست یافت. حالا روملو لوکاکو بازگشته و او می تواند سرنوشت یک بازی را تعیین کند.

روملو و لائوتارو می توانند یک زوج فوق العاده را در خط حمله تشکیل بدهند. من می دانم که یوونتوس نمی تواند یک فصل دیگر مانند سال گذشته را تحمل کند. مکس آلگری چندی قبل مدعی شد فتح اسکودتو برای یوونتوس یک وظیفه است و من فکر می کنم آنها نیز باید در لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد بهتری داشته باشند."

اینتر عملا قهرمان شده بود؛/ رونالدو: یوونتوس دیگر نمی‌تواند این وضع را تحمل کند! 2