دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

این تیم بعد از 86 سال می‌خواهد منچستر را ببرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
این تیم بعد از 86 سال می‌خواهد منچستر را ببرد

منچستریونایتد امشب در دیدار معوقه هفته 25 لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد میزبان برنتفورد خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در 3 بازی قبلی خود در بازی خانگی مقابل برنتفورد به پیروزی دست یافته است. برنتفورد قصد دارد برای اولین بار از فصل (1936-1937) در لیگ مقابل یونایتد پیروز شود.

منچستریونایتد در 22 بازی اخیر خانگی خود در لیگ فقط یک بار شکست خورده است و از زمان شکست مقابل برایتون، در 12 بازی اخیر شکست نخورده است. جالب اینکه شکست بعدی منچستریونایتد دویستمین شکست این تیم در لیگ برتر خواهد بود.

منچستریونایتد یک خرید بسیار کارآمد داشته و آنها در این فصل بدون کاسمیرو در 4 بازی از 8 بازی در لیگ برتر شکست خوردند در حالی که در حضور او در 19 بازی تنها 4 بازی را باختند.

از سوی دیگر، شکست یک بر صفر برنتفورد از اورتون در ماه گذشته تنها شکستی بود که این تیم در 16 بازی اخیر لیگ (7 برد -8 تساوی) متحمل شده است و آنها نیز مقابل منچستر انگیزه بالایی دارند. برنتفورد در این فصل 13 بار مساوی کرده است که بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر است.

برنتفورد در نوامبر گذشته منچسترسیتی را با نتیجه 2-1 شکست داد و قصد دارد پس از آرسنال در فصل (1990-1991) به اولین تیم لندنی تبدیل شود که در یک فصل قطب‌های منچستر را شکست می‌دهد.