سه‌شنبه 12 تیر 1403

این مدل های گردنبند در سال 2024 ترند هستند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
این مدل های گردنبند در سال 2024 ترند هستند!

کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که جلا و زرق و برق جواهرات را دوست نداشته باشد. حتی اگر افرادی باشند که دلشان نخواهد جواهرات را بپوشند، نمی‌توانند انکار کنند که آنها زیبا هستند.

رپرتاژ آگهی: از تمدن‌های باستان تاکنون پوشیدن جواهر آلات بر روی گردن، دست‌ها و گوش‌های افراد یک امر رایج بوده است و در دوران قدیم مردم برای تمایز طبقه اجتماعی خود و زیبایی جواهر آلات را امیر پوشیدند. اکنون هم که تولید جواهر آلات در مدل‌های متنوع و گسترده بسیار زیاد است، اکثر افراد می‌توانند جواهرآلاتی مثل گردنبند را به راحتی تهیه کنند. ما در این مطلب که از قضا چکیده مقاله وبلاگ زرنگار است قصد داریم به معرفی جدیدترین مدل های انگشتر در سال میلادی جدید بپردازیم!

1. گردنبند اپرا

گردنبند اپرا یک گردن بند با طول بلند است که می‌تواند به 81 تا 91 سانتی‌متر برسد. معمولا جواهرسازان این گردن بند را با استفاده از مروارید یا سنگ‌های قیمتی می‌سازند. اگر شما دوست دارید به یک مجلس رسمی یا تشریفاتی بروید، این گردن بند می‌تواند انتخاب خوبی باشد. (یکی از ایده‌های جذاب در چنین موقعیت‌هایی داشتن یک دستبند اسم است. برای مشاهده قیمت و مدل های این طرح روی لینک کلیک کنید.)

2. گردنبند چند رشته ای

گردنبند چند رشته‌ای همانطور که از نامش پیدا است، دارای چند رشته است که با استفاده از مهره‌های مرواریدی یا سنگ‌های قیمتی ساخته می‌شود. در صورتی که این رشته‌ها طولشان با همدیگر مساوی باشد، معمولا نزدیک به همدیگر روی گردن می‌ایستند و به آن ظاهری پر حجم و تراکم می‌دهند.

3. گردنبند زنجیری

اگر عاشق مدل‌های زنجیری دور گردنتان هستید، پس گردنبند زنجیری را حتماً دوست خواهید داشت. گردن بند زنجیری مدلش ساده است و از حلقه‌هایی تشکیل شده که با با همدیگر مرتبط هستند و زنجیر را تشکیل می‌دهند. این حلقه‌ها می‌توانند شکل و اندازه متفاوتی داشته باشند و نحوه اتصال آنها به همدیگر الگو و شکل مختلف آنها را می‌سازد. جواهرسازان می‌توانند گردن بندهای زنجیری را در قالب طلا، نقره یا مهره‌های سنگی هم بسازند. (در همین مورد به صفحه جاکلیدی اسم هم بزنید!)

4. گردنبند سینه ریز

گردنبند سیته ریز (Bib Necklace) نوعی گردنبند است که بخش زیر پایه گردن یعنی قسمتی از سینه را می‌پوشاند. جواهرسازان گردنبندهای سینه ریز را با استفاده از متریال‌های متنوع مثل فلزات گرانبها، سنگ قیمتی، مهره، پارچه و چرم می‌سازند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

این مدل های گردنبند در سال 2024 ترند هستند! 2
این مدل های گردنبند در سال 2024 ترند هستند! 3
این مدل های گردنبند در سال 2024 ترند هستند! 4