شنبه 8 اردیبهشت 1403

این هفته تصمیم‌گیری می‌شود؛/ وعده جدید در مورد بدهی کارگزار استقلال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
این هفته تصمیم‌گیری می‌شود؛/ وعده جدید در مورد بدهی کارگزار استقلال

صادق درودگر می‌گوید این هفته تصمیم نهایی در مورد بدهی کارگزار استقلال گرفته خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، صادق درودگر که به همراه میرشاد ماجدی برای حضور در انتخابات هیئت فوتبال آذربایجان شرقی به تبریز سفر کرده بود، پس از این مراسم در مقابل خبرنگاران حاضر شد و در ابتدا اعلام کرد به دلیل اینکه خودش جزو نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال است، درباره انتخابات صحبت نمی‌کند.

درودگر سپس درباره شایعه ای پیرامون افزایش حق تبلیغات محیطی استقلال و پرسپولیس توضیح داد: مدتی قبل خبری منتشر شده بود که توافق صورت گرفته و ما آن زمان این مسئله را تکذیب کردیم ولی پس از آن مذاکرات با هر دو باشگاه انجام شد. علی‌رغم اینکه به توافق رسیدیم و قراردادی را به دوستان تقدیم کردیم، تا الان هنوز قرارداد به امضا نرسیده است.

او تصریح کرد: پیشنهاد دو باشگاه متفاوت است اما هنوز به توافق کامل نرسیده‌ایم؛ امیدواریم که این هفته این کار محقق شود و بدانیم که سرنوشت تبلیغات محیطی چگونه خواهد بود.

درودگر در پاسخ به اینکه مبلغ توافق شده بیشتر از پنجاه و شش میلیارد است یا کمتر عنوان کرد: بحث در مورد رقم نیست و کیفیت‌ها با هم متفاوت است. پس از اینکه به نتیجه رسیدیم، اعلام خواهیم کرد.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ در واکنش به عدم پرداخت سهم سازمان لیگ از سوی کارگزار استقلال گفت: ما جلساتی را با حضور دکتر سجادی و آقای پولادگر برگزار کردیم و در حضور سردار آجورلو حرف هایمان را زدیم؛ هر دو، آقای پولادگر را حکم کردیم و شرایط را نوشتیم به آقای دکتر سجادی و پولادگر تقدیم کردیم. قرار است که این هفته نتیجه را اعلام کنند و هر دو باید به رای حکم تمکین کنیم. کارگزار استقلال اعلام کرد به محض تصمیم‌گیری، همه مبلغ را به صورت نقد پرداخت می‌کند. باید ببینیم این فرمایش دوستان تا چه حد تحقق پیدا می‌کند.

درودگر در خصوص شرایط باشگاه پرسپولیس برای تبلیغات محیطی در هفته دوم لیگ برتر گفت: دیروز یک جلسه داشتیم و در حال مذاکره هستیم. فکر می‌کنم امروز بندهای قرارداد نهایی و اعلام شود.

او در پاسخ به اینکه تیم هایی مثل تراکتور هم دوست دارند مثل سرخابی ها، حق تبلیغات محیطی خود را در اختیار داشته باشند گفت: همه ما داخل یک قایق هستیم و باید با یک هدف خاص، پارو بزنیم. ما جلسه ای گذاشتیم و از مدیران باشگاه ها دعوت کردیم و گفتیم این کار یا به صورت متمرکز انجام شود یا در اختیار خود باشگاه ها قرار بگیرد و 60-40 در اختیار فدراسیون، هیئت ها، سازمان لیگ قرار بگیرد و هزینه های داوری از آن بخش تامین شود. نمایندگان باشگاه ها نوشتند تبلیغات متمرکز و توسط سازمان لیگ انجام شود. در حال حاضر باشگاه محترم هوادار و... هم علاقه دارد که این کار را انجام بدهد اما روزی که صورتجلسه کردیم، خود دوستان امضا کردند که با یکپارچه انجام شدن این کار، موافق هستند اما باز هم آمادگی داریم که سال بعد باشگاه ها جلو بیایند. همین الان هم اگر پیشنهادی مشخص، دقیق و با جزئیات بدهند ما می‌توانیم بررسی و کمک کنیم.

درودگر درباره حواشی حق پخش مسابقات توضیح داد: مسائلی بین صداوسیما، باشگاه ها و سازمان لیگ وجود دارد که باید پیگیری کنیم و به همین دلیل کارگروه حق پخش تلویزیونی تشکیل شده است و در این زمینه تلاش می‌کنیم که با تعامل با صداوسیما بتوانیم بهترین تصاویر، درآمد و پخش را داشته باشیم. فکر می‌کنم در همین پنج هفته این توافق صورت بگیرند.

درودگر در پایان درباره وضعیت کارگزار پرسپولیس برای فصل جدید گفت: اطلاع دقیقی ندارم اما فکر نمی‌کنم باشگاه پرسپولیس قراردادی با کارگزار داشته باشد؛ آنچه مسلم است این است که ما سال قبل همکاری لازم را داشتیم و هیچ بدهی به ما ندارند. برای امسال هم در حال مذاکره هستیم.