یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بائو: سال گذشته استقلال را حذف کردیم / مسؤولان قائمشهر خواب هستند!

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
بائو: سال گذشته استقلال را حذف کردیم / مسؤولان قائمشهر خواب هستند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میثم بائو پس از قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی و تقابل نساجی با استقلال در این مرحله اظهار داشت: جام حذفی، جام شگفتی‌ها است. ما سال گذشته هم با همین تیم استقلال بازی کردیم و توانستیم در مرحله نیمه‌نهایی این تیم را با هوادارنش شکست دهیم. تکرار این اتفاق دور از دسترس نیست، چون جام شگفتی‌ها است و هیچ چیزی مشخص نیست. نمی‌توان گفت که نساجی دوازدهم است و استقلال در جمع مدعیان حضور دارد. در سال‌های قبل شاهد بودیم که تیم‌های دسته یکی هم به فینال رسیدند. فکر می‌کنم بازی زیبایی شود و امیدوارم شانس با ما یار باشد و بتوانیم به فینال برسیم.

وی درمورد شرایط انرخوس، سرمربی جدید تیم نساجی، خاطرنشان کرد: او حدود 15 روز است که به ایران آمده است. او امروز نشان داد که تعریف‌هایی که از وی می‌شد بی‌دلیل نبود. فکر می‌کنم به زمان نیاز دارد و هنوز با شرایط خیلی از موارد آشنا نیست. همانقدر که توانستیم بعد از 13 هفته طلسم‌مان شکسته شد و با یک برد خوب تمام اتفاقات گذشته را فراموش کنیم خوب است.

معاون ورزشی باشگاه نساجی درمورد اعتراض پیکانی‌ها به عملکرد تیم داوری در بازی امروز، گفت: به هر حال داوری است دیگر؛ اخراج بازیکن پیکان هم در شرایطی رقم خورد که ما یک بر صفر پیش بودیم. فوتبال همین است.

بائو درخصوص تغییرات در کادر فنی تیم نساجی، عنوان کرد: ما 13 هفته طلسم شده بودیم و برد امروز بسیار به ما کمک می‌کند که بتوانیم در لیگ برتر و جام حذفی شرایط خوبی داشته باشیم.

وی درمورد آخرین شرایط ورزشگاه شهید وطنی اظهار داشت: فکر می‌کنم برخی از مسؤولان خواب هستند. اتفاقاتی که در شهر رخ می‌دهد شاید 20 سال دیگر هم اتفاق نیفتد. با توجه به قدمت نساجی رویداد بزرگی برای مردم آن منطقه به شمار می‌رود. تا شب گذشته که جلسه هم داشتیم، همه خواب بودند. هرچه می‌گوییم، می‌گویند باشه! مسؤولان باید همت کنند که نواقص ورزشگاه را برطرف کنند تا سهمیه از دست نرود. در نهایت مجبوریم هرجا که شرایطش را داشت بازی کنیم، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در قائمشهر میزبان باشیم.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

باشگاه استقلال

جام حذفی فوتبال ایران

میثم بائو معاون ورزشی باشگاه نساجی نساجی نیمه‌نهایی جام حذفی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
بائو: سال گذشته استقلال را حذف کردیم / مسؤولان قائمشهر خواب هستند! 2
بائو: سال گذشته استقلال را حذف کردیم / مسؤولان قائمشهر خواب هستند! 3