شنبه 15 اردیبهشت 1403

بابک زنجانی

بابک زنجانی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز جزئیات تازه از سکه های جدید که قرار است 13 اسفند ماه عرضه شود منتشر شد. همچنین قیمت سکه امامی بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه طلا و جواهر تا 33 میلیون و 900 هزار تومان بالا رفت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عبدالناصر همتی در واکنش به سخنان فرزین رئیس بانک مرکزی گفت: سوئیفت و FATF داخلی شوخی است؛ خودمان نمی‌توانیم انجام دهیم.

خبرگزاری میزان

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با اشاره به شناسایی و انتقال اموال بابک زنجانی به کشور گفت: این اقدام بسیار ارزشمند بود و نشان از اهتمام قوه قضاییه در مبارزه با فساد دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با انجام یک تست 30 ثانیه‌ای سن واقعی بدن خود را مشخص کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام سایت اتحائدیه طلا و جواهر قیمت طلا و سکهخ امروز صعوی شد. در هرات نرخ دلار امروز با 56 هزار و 970 تومان فعالیت کاری خود را شروع کرد و تا سطح 57 هزار و 50 تومان بالا رفت که نسبت به‌روز قبل نزدیک به 100 تومان رشد کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی ربیعی گفت: ماجرای افزایش قیمت بنزین بدون تردید تصمیم سران قوا بود و من از جهت کارهای اطلاع‌رسانی در آن جلسه که این تصمیم گرفته شد حضور داشتم اما بعد از جلسه بعضی از اعضا موضع دیگری گرفتند و حتی زمزمه‌هایی برای لغو این تصمیم توسط مجلس به گوش رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «چه اشکالی دارد اگرFATF و سوئیفت خودمان را داشته باشیم»؛ این سخنی بود که هیچ‌کس باور نمی‌کرد از زبان محمدرضا فرزین شنیده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به بحث فساد در ایران پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

علیرضا نورنژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، گفت: اموال آقای بابک زنجانی هنوز به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی داده نشده و باید پروسه قضائی آن طی شود. پرونده‌های مفاسد اقتصادی با هماهنگی‌هایی که با مراجع قضائی انجام شده، در طول یک سال گذشته به سازمان ما تحویل داده شده و...

وب‌گاه خبر آنلاین

برخلاف ضرب‌المثل معروف «خواستن توانستن است» در اینجا خواستن، غیر از توانستن است. مافیای فساد از دولت‌ها قدرتمندتر است و این قدرتمندتر بودن است که مانع غلبه دولت‌ها بر فساد می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بدهی بابک زنجانی که از حدود 8 سال پیش به قوه قضائیه رسید، ارزشمندتر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدجمال هادیان، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و عضو فهرست ائتلاف صدای ملت می‌گوید: متاسفانه مدیریت شهرب با وابستگی به یک طیف سیاسی، خودش رادارای مصونیت می داند و هر کاری بخواهد میکند و کسی جلودارش نیست؛ نه شورای شهر نه دولت و نه مجلس! نهادهای نظارتی باید وارد عمل شوند و جلوی خودسری وناکارآمدی مدیریت شهری را بگیرند.

وب‌گاه عصر ایران

دشمنان توسط عوامل خود تا توانستند در این مدت [به خاطر اعدام نشدن بابک زنجانی] علیه نظام سیاه‌نمایی و لجن‌پراکنی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

«پاملا سالم» که به خاطر بازی در نقش خانم مانی پنی در فیلم «دیگر هرگز نگو هرگز» از سری فیلم‌های جیمز باند حضور داشت در 80 سالگی درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از ادعای هک سامانه قوه قضاییه توسط یک گروه هکری، حالا در وبسایت رسمی این گروه جزییاتی از شکایت «همایون شجریان» از «کتایون خوانساری» (همسر استاد محمدرضا شجریان) در اواخر سال 1396 منتشر شده است. وب سایت خبری رویداد 24 در خبری به نقل از برخی رسانه‌ها مدعی شکایت همایون شجریان از همسر پدرش به اتهام شروع قتل شده است! پس از ادعای هک سامانه قوه قضاییه توسط یک گروه هکری، حالا در وبسایت رسمی...