شنبه 15 اردیبهشت 1403

بابک زنجانی

بابک زنجانی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان یکی از مقامات قوه قضاییه در مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

بانک مرکزی در تاریخ چهارم اسفندماه سال جاری اعلام کرد که به منظور رفع نیازهای ارزی مردم در پایان سال، سرانه فروش ارز مسافرتی هوایی را از 500 یورو به 1000 یورو افزایش خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز یکشنبه هم‌زمان با برگزاری نخستین حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلا ایران قیمت سکه امامی کاهشی شد؛ قیمت طلا 18 عیار هم ثابت ماند. دراین میان پیش‌بینی کیهان از قیمت دلار مورد توجه فعالان بازار قرار گرفته بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این روزها در دنیای عجیب و پیچیده ارزهای دیجیتال و رمزارزها، کلاهبرداری‌های نوظهوری با عنوان پایکو رواج پیدا کرده است که با وعده سودهای بالای 50 درصد در پی خالی کردن جیب کاربران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهور در حکمی محمدسعید سرافراز را به عنوان دبیر شورا و رییس مرکز ملی راهبری هوش مصنوعی منصوب کرد.

خبرگزاری میزان

یک فعال سیاسی با بیان اینکه شناسایی و انتقال اموال بابک زنجانی به کشور مطلوب‌ترین نتیجه بود اظهار کرد: صبوری قوه قضاییه در طول چند سال زندانی بودن بابک زنجانی بسیار قابل تشکر است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز چهارشنبه 9 اسفند ماه قیمت طلا و سکه در سایت اتحادیه طلا و جواهر ریزش کرد. در هرات هم قیمت دلار با 58 هزار تومان بازگشایی شد و در نیمه ظهر بر روی 57 هزار و 900 توما قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی درباره پرونده نیشکر هفت تپه و بابک زنجانی، ماجرای هک سایت قوه قضاییه، انتخابات مجلس و دستاوردهای سفر اژه‌ای به عراق ارائه داد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی قوه قضاییه درباره بازگشت اموال بابک زنجانی و این که آیا از زندان آزاد خواهد شد؟ گفت: این پرونده از حساس ترین پرونده‌های اقتصادی دهه اخیر بود و مورد توجه افکار عمومی بوده و آن را پیگیری کردند و خواست مردم این بود که قوه قضاییه در مقام پاسخگویی باشد. بالاخره قوه قضاییه هم در پاسخگویی محدودیت‌هایی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضاییه درخصوص بابک زنجانی گفت: او الان در زندان به سر می‌برد و درباره اینکه آیا او از زندان آزاد می‌شود؟ باید بگویم که اعمال ماده 114 قانون مجازات تصمیمش بر عهده مقام رسیدگی کننده است و اگر شرایط مقرره محقق شود و آن را احراز کنند، تصمیم را اعمال می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«این پرونده از حساس‌ترین پرونده‌های اقتصادی دهه اخیر بود و مورد توجه افکار عمومی بوده و آن را پیگیری کردند و خواست مردم این بود که قوه قضاییه در مقام پاسخگویی باشد. بالاخره قوه قضاییه هم در پاسخگویی محدودیت‌هایی دارد.» براساس دادنامه صادره از محکمه صالح به اتهامات مقید در پرونده از جمله اتهام اخلال عمده در نظام ارزی کشور رسیدگی شد و او به 20 سال حبس و 74 ضربه شلاق و محرومیت دایمی از...

وب‌گاه تابناک

مجلس طرحی را در زمینه رمز ارز‌ها تهیه کرده بود و در دست بررسی داشت و به دلیل اینکه قسمت‌های زیادی از طرحی که ارائه کرده بودند، واجد ماهیت قضایی و حقوقی بود، بنابراین باید مطابق مقررات از قوه قضاییه اظهارنظر می‌خواستند. زمانی که این موضوع جهت بررسی ارجاع و مورد دقت همکاران حوزه معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه واقع شد، اشکالات متعددی ملاحظه و مطرح گشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی قوه قضاییه گفت: با هرگونه اراده مخل در امر انتخابات برخورد و از حقوق ملت حفاظت و صیانت می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هنگامی که از سیستمی بودن فساد سخن می‌گوییم، برخی برآشفته می‌شوند و اعتراض می‌کنند که این به معنای تن دادن آگاهانه یا ذینفع بودن سیستم و مدیران آن در فساد است.