شنبه 15 اردیبهشت 1403

بابک زنجانی

بابک زنجانی

وب‌گاه خبر آنلاین

حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین نشست خبری سخنگوی جدید قوه قضائیه آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تایید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد. وی افزود: سپس از ریاست قوه در اجرای دادنامه درخواست شد و با تایید ایشان و موافقت رهبری ایشان حکم اعدامش نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با حضور خبرنگاران آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی قوه قضاییه گفت: با تأیید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام "بابک زنجانی" نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد

وب‌گاه الف

سخنگوی جدید قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه به عنوان کانون تحقق عدالت و احقاق حقوق مردم و رفع تظلمات و مبارزه بی‌امان با مظاهر گوناگون فساد است.

وب‌گاه الف

حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت بابک زنجانی گفت: با توجه به همکاری وی و اینکه او بیش از 10 سال در حبس بوده است و اموال این فرد در خارج از کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان و ارزیابی و صحت سنجی، همه اموال از خارج از کشور بازگردانده شد. درخواست عفو محکوم علیه توسط دادگستری استان تهران از ریاست قوه قضاییه مطرح شد و با تأیید و موافقت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به 20 سال حبس با توجه به همکاری وی و اینکه بیش از 10 سال در حبس بوده است، گفت: شناسایی اموال این فرد در خارج از کشور، با اعزام کارشناسان و ارزیابی و صحت سنجی آنها انجام و همه اموال از خارج از کشور بازگردانده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عظیمی، دبیرکل جبهه ایران اسلامی (جبهه حامیان انقلاب اسلامی) گفت: آدم هایی شبیه به کاظم صدیقی زیاد داریم فقط موضوع ایشان رسانه ای شد تفکر پایداری خیلی نزدیک به انجمن حجتیه است. حرف های پناهیان اثبات کرد خالص سازی در کار بوده و راه هست و قرار است دایره خودی ها تنگ تر شود./ چندثانیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس قوه قضاییه طی سخنانی در نشست با منتخبان مجلس دوازدهم گفت: تعامل مستمر با نمایندگان مجلس برای ما مسئولان قضائی بسیار مفید است.

خبرگزاری میزان

نایب رئیس اول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه در پرونده بابک زنجانی بدون هیچ فضای حاشیه‌ای توانست کاری که به ظاهرا نشدنی بود را عملیاتی کند گفت: این اقدامات در مبارزه با فساد نشان داد که در دستگاه قضا راه گریز و دورزدن قانون وجود ندارد.

خبرگزاری میزان

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اقدام قوه قضاییه در پرونده بابک زنجانی را آغازی برای گام‌های بلند دستگاه قضا در احقاق حقوق مردم دانست و گفت: این اقدام باعث خوشحالی مردم شد و امیدی در دل آنها برای مبارزه جدی‌تر با فساد به‌وجود آورد‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی گفت: در ادامه تحقیقات پرونده تخلفات کارکنان شهرداری بندر امام خمینی (ره)، دو نفر دیگر از کارمندان این شهرداری با دستور قضایی بازداشت شدند.