شنبه 15 اردیبهشت 1403

بابک زنجانی

بابک زنجانی

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه: «بابک زنجانی عفو منجر به ازادی نشده است مجازات وی به دلیل همکاری در بازگرداندن اموال تخفیف داده شده است و وی باید بیست سال را تحمل کند.»

وب‌گاه الف

قوه قضاییه اعلام کرد: اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی، به تهران منتقل و به خزانه کشور بازگشت شده است همچنین این موضوع مورد تایید رسمی بانک مرکزی قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قوه قضاییه اعلام کرد: اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی، به تهران منتقل و به خزانه کشور بازگشت شده است همچنین این موضوع مورد تایید رسمی بانک مرکزی قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وکیل مدافع بابک زنجانی با توجه به اعلام خبر نقض حکم اعدام موکلش و تبدیل آن به حبس گفت: بابک زنجانی در حال حاضر امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را دارد.

خبرگزاری تسنیم

وکیل مدافع بابک زنجانی با توجه به اعلام خبر نقض حکم اعدام موکلش و تبدیل آن به حبس گفت: بابک زنجانی در حال حاضر امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را دارا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وکیل مدافع بابک زنجانی با توجه به اعلام خبر نقض حکم اعدام موکلش و تبدیل آن به حبس گفت که بابک زنجانی در حال حاضر امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را دارد. وکیل مدافع بابک زنجانی با توجه به اعلام خبر نقض حکم اعدام موکلش و تبدیل آن به حبس گفت که بابک زنجانی در حال حاضر امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را دارد. به گزارش عرشه آنلاین، رسول کوهیایه‌زاده در خصوص آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کوهپایه زاده، وکیل بابک زنجانی ضمن تشکر از قوه قضاییه و رهبری گفت: این پرونده نمونه درخشان و مصداق بارز درایت و صداقت و صحت در تصمیمات و قول‌های دستگاه قضایی است. برخلاف برخی ادعاها نهایتا هم اموال به کشور مسترد شد و هم حقوق قانونی موکل ملحوظ نطر قرار گرفت و احقاق شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وکیل بابک زنجانی گفت: دوران تحمل حبس بابک زنجانی به پایان رسیده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

سخنگوی جدید قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه به عنوان کانون تحقق عدالت و احقاق حقوق مردم و رفع تظلمات و مبارزه بی‌امان با مظاهر گوناگون فساد است.

وب‌گاه الف

وکیل بابک زنجانی گفت: با عنایت به اینکه بیش از 10 سال از مدت گذراندن مدت حبس می‌گذرد، مطابق قوانین و مقررات امکان بهره‌مندی موکل از آزادی مشروط وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی قوه قضاییه گفت: با توجه به همکاری بابک زنجانی و اینکه او بیش از 10 سال در حبس بوده است و اموال این فرد در خارج از کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان و ارزیابی و صحت سنجی، همه اموال از خارج از کشور بازگردانده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضاییه گفت: در مورد آقای صدیقی پس از گزارشی که ارائه دادند پرونده قضایی تشکیل شد و افرادی در ارتباط با این پرونده احضار شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر جهانگیر روز سه‌شنبه در نخستین نشست خبری دوره جدید سخنگویی دستگاه قضایی اظهار داشت: ابتدا از حسن اعتماد ریاست قوه قضاییه برای سپردن مسئولیت خطیر سخنگویی و از اینکه فرصت خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران را یافته‌ام، قدردانی می‌کنم و امیدوارم که این مهم موجبات رضایتمندی مردم که به حق رضایت خداوند است، فراهم آورد. وی تصریح کرد: در این...

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست خبری اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه امروز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور خبرنگاران در حال برگزاری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: درخواست عفو «بابک زنجانی» از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد.