شنبه 5 آبان 1403

بارسلونا

بارسلونا

وب‌گاه فرارو

وقتی همه در مقابل ژاپن عالی بودند طارمی باید جای کدام بازیکن به میدان برود؟ این سوالی است که کادر فنی تیم باید برای بازی با قطر به جواب آن برسد.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی ایران برای نخستین بار در جام ملت‌های 2023 با دو هافبک دفاعی مقابل ژاپن به میدان رفت، ولی احتمالا با توجه به شکل بازی قطر، دوباره قلعه‌نویی به سیستم قبلی خود برگردد.

وب‌گاه فرارو

باز شدن پانسمان چشم کوین یامگا بعد از چهارمین عمل جراحی روی چشم آسیب دیده ستاره استقلال، در‌های امید را به روی کوین یامگا و استقلال گشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدافع سابق تیم ملی برزیل در پرونده تجاوز جنسی به دنبال گرفتن «تخفیف» است. «10 سال حبس در انتظار دنی آلوز»، این گزارش امروز (سه شنبه) موندو دپورتیوو اسپانیا درباره حکم احتمالی پرونده اتهام تجاوز جنسی مدافع سابق بارسلونا است. دنی آلوز 13 ماه پیش به اتهام تجاوز جنسی به یک دختر 23 ساله در شهر بارسلونا راهی زندان شد و این فوتبالیست مشهور در یک سال گذشته 5 بار اظهارات متناقض عنوان کرد تا...

وب‌گاه خبر آنلاین

فوتبال قطر در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

ترنت الکساندر آرنولد ستاره انگلیسی لیورپول باید ابهامات آینده خودش را برطرف کند.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه بارسلونا می‌خواهد قرارداد پائو کوبارسی را برای جلوگیری از رفتن او به تیم‌های دیگر تمدید کند.

وب‌گاه ورزش سه

خاوی مارتینز، ستاره سابق بایرن، می‌گوید هافبک های بارسلونا به اندازه بایرنی‌ها برای روبرت لواندوفسکی موفعیت سازی نمی‌کنند.

وب‌گاه فرارو

سون هیونگ مین، کاپیتان و ستاره کره‌ای‌ها پس از حذف کره در مصاحبه‌ای از مردم این کشور به دلیل این شکست و ناکامی در صعود به فینال عذرخواهی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

وکیل دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل، وضعیت مالی عجیب دنی آلوز را فاش کرد.

وب‌گاه فرارو

بازی مقابل اردن دقیقاً مشابه بازی‌های دیگر کره‌جنوبی در این تورنمنت بود. شکل بازی مشابه و موقعیت‌های ناامیدکننده تکرار شد. بدون کیم مین جائه، دفاع متزلزل بود و به سیو‌های چو هیون وو متکی بود.

وب‌گاه فرارو

سردار آزمون روی آنتن گفت: همان 1000 بلیت هواداران ایران را هم بدهند به قطری‌ها؛ هر تیمی می‌خواهد باشد، ترسی نداریم و آماده‌ایم. هم‌قسم شدیم جان‌مان را برای تیم ملی بگذازیم تا نتیجه بگیریم.

وب‌گاه فرارو

التماری که در پایان بازی عنوان کرد پیش از بازی مصدوم بود و دکتر به او توصیه کرده بود باید 10 روز استراحت کند، نشست خبری با پای لنگان ترک کرد تا حضورش در بازی فینال در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

بهترین بازیکن اردن در دیدار برابر کره جنوبی می گوید که او و هم تیمی هایش، حریف را تحت فشار قرار داده اند.

وب‌گاه فرارو

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا سه شنبه 17 بهمن 1402 در قطر برگزار شد. تیم ملی فوتبال ایران عصر فردا چهارشنبه در ورزشگاه «االثمامه» دوحه به مصاف تیم ملی قطرخواهد رفت.

وب‌گاه فرارو

اردنی‌ها پس از راهیابی به فینال جام ملت‌های آسیا این برد را جشن گرفتند.