شنبه 5 آبان 1403

بارسلونا

بارسلونا

وب‌گاه فرارو

یورگن کلینزمن در نشست خبری پس از شکست تیمش در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل اردن اظهار کرد: به‌وضوح ناامیدکننده بود. ما هدف بزرگی برای رسیدن به فینال داشتیم، ولی اردن شایسته پیروزی بود.

وب‌گاه فرارو

درس بزرگ کره کلینزی به تیم ملی صعودی که می‌تواند درس بزرگی به امیر قلعه‌نویی و بازیکنان تیم‌ملی در آستانه بازی با قطر بدهد؛ درسی که قربانی‌اش یورگن کلینزمن، سرمربی آلمانی کره جنوبی، بود.

وب‌گاه فرارو

تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و اردن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2-0 به سود اردنی‌ها خاتمه پیدا کرد تا اولین فینالیست این دوره از جام ملت‌ها مشخص شود.

وب‌گاه فرارو

خالق ادعای الزام لوله‌کشی مشروبات الکلی به استادیوم‌های جهان را بیشتر بشناسید.

وب‌گاه فرارو

دیوید بکام دیدار کره‌جنوبی - اردن را از روی سکوها تماشا کرد.

وب‌گاه فرارو

برخی از کارشناسان فوتبالی ترکیب تیم ایران مقابل ژاپن را دفاعی تلقی کرده و معتقد بودند بازی با دو هافبک دفاعی (عزت اللهی و ابراهیمی) تیم ملی کشورمان را در شرایطی قرار می‌دهد که به نظر می‌رسد از ابتدا برای گرفتن مساوی به میدان می‌رود.

وب‌گاه فرارو

«سارا عبدالملکی» ورزشکار رشته پاراکانو و «ملیکا امیدوند» ورزشکار رشته کوراش به دلیل مثبت شدن نمونه دوپینگ هر کدام به مدت سه سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی، محروم شدند.

وب‌گاه فرارو

فدراسیون فوتبال چین اخیرا لوئیز فیلیپه اسکولاری، سرمربی سابق تیم ملی برزیل و گوانگژو را تبدیل به گزینه خود کرد، ولی خیلی زود از این کار منصرف شد و حالا گزینه‌هایی مثل جوردی وینالز (سرمربی ژجیانگ لوچنگ)، کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ را روی میز دارد که شانس مربی کروات بیشتر از بقیه است.

وب‌گاه فرارو

پرسپولیس حدود سه و نیم میلیون دلار بابت پاداش‌های آسیایی خود از AFC طلب دارد. پولی که می‌تواند مشکلات این تیم را حل کند.

وب‌گاه فرارو

در این تمرین تعداد زیادی از خبرنگاران خارجی از کشور‌هایی مثل ژاپن، کره جنوبی، قطر و ازبکستان در محل تمرین حضور داشتند و اتفاقات اردوی شاگردان قلعه‌نویی را ثبت کردند.

وب‌گاه ورزش سه

مکالمات داور دیدار بارسلونا و رئال سوسیداد در ماه نوامبر درباره گل رونالد آرائوخو که خشم سوسیداد را برانگیخت منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در صورتی که 2 بازیکن بارسلونا قرارداد خود را تمدید نکنند مدیر باشگاه آنها را می‌فروشد.

وب‌گاه ورزش سه

آمار ضعیف دفاعی بارسلونا در دوران غیبت مارک آندره تراشتگن باعث شده کادر فنی از بازگشت دروازه‌بان آلمانی بسیار خوشحال بوده و او را منجی تیم بداند.

وب‌گاه عصر ایران

ژاوی در چند هفته اخیر خبرهای خوبی در زمینه مصدومیت بازیکنانش دریافت کرده است. اینیگو مارتینز برای بازی مقابل دپورتیوو آلاوز بازگشت و انتظار می‌رود که رافینیا تا زمانی که بارسلونا یکشنبه مقابل گرانادا قرار می‌گیرد، به طور کامل بهبود یابد.

وب‌گاه ورزش سه

نوح درویش، ستاره جوان آلمانی، با پیراهن بارسلونا امشب در لیگ جوانان یوفا به مصاف تیم ماینتس خواهد رفت.

وب‌گاه فرارو

امیر قلعه‌نویی در بخشی از کنفرانس خبری خود به تجمید از عملکرد یحیی گل‌محمدی در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.