شنبه 5 آبان 1403

بارسلونا

بارسلونا

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم بارسلونا با شکست حریف گمنام خود راهی دور بعدی کوپادلری شد.

خبرگزاری تسنیم

شاگردان دیه‌گو سیمئونه با تحمیل شکستی سنگین به رقیب همشهری خود، آن را از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا باز داشتند و خود در جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم بارسلونا با شکست حریف گمنام خود راهی دور بعدی کوپادلری شد.

وب‌گاه ورزش سه

دو نفر از اعضای بارسلونا قرار است در روزهای آینده به الاتحاد عربستان بپیوندند.

وب‌گاه عصر ایران

بارسلونا به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری صعود کرد.

خبرگزاری تسنیم

شاگردان ژاوی هرناندس با غلبه بر حریف دسته سومی خود، راهی مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بارسلونا با عبور از سالامانکا به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری صعود کرد.

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا موفق شد با شکست یونیونیستا با نتیجه 3-1 به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا دل ری صعود کند.

وب‌گاه ورزش سه

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا می‌خواهد از طریق صحبت با ایلکای گوندوگان به ژاوی هرناندز کمک کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با وجود شرایط بد مالی، بارسلونا همچنان در به دنبال اهداف خود در بازار نقل و انتقالات زمستانی است. بارسلونا از زمان جدایی سرخیو بوسکتس به دنبال یک جایگزین بوده اما تا کنون نتوانسته به این امر دست پیدا کند. فرنکی دی جونگ و چندین نفر دیگر تلاش کردند اما بی فایده بود. در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، به نظر می‌رسد بارسلونا گزینه مناسبی را پیدا کرده است....

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، براساس گزارش Mediapart انتقال رکورد جهانی نیمار در سال 2017 از بارسلونا به پاری سن ژرمن توسط مقامات فرانسوی در حال بررسی است. این نشریه گزارش داد وزارت دادگستری به عنوان بخشی از تحقیق برای یافتن اینکه آیا مالیات قرارداد 242 میلیون دلاری اعطا شده است یا خیر، در دفتر خزانه داری پاریس تحقیق خود را آغاز کرد. افسران پلیس اداره مرکزی مبارزه با فساد که...

وب‌گاه ورزش سه

خویر تباس، رئیس لالیگا امروز در اظهاراتی عجیب گفت رئال مادرید را باید به خاطر ایده سوپرلیگ اروپا سرزنش کرد و نه بارسلونا.

وب‌گاه فرارو

الان در آنالیز جدید شاید اگر هزار پاس بدهید به شما نمره‌ای ندهند، شاید یک پاسی بدهید که چهار بازیکن را از بازی خارج می‌کند که پنج امتیاز می‌گیرد، پس این فلسفه کمی قدیمی شده است. ما باید طوری بازی کنیم که هم مالکیت داشته باشیم و هم سریع هم به فاز حمله برویم. گواردیولا در منچسترسیتی همین کار را انجام می‌دهد. همین فلسفه را من در تیم‌هایم انجام می‌دهم.

وب‌گاه ورزش سه

تصاویری از تمرین اخیر اینترمیامی که لیونل مسی و لوئیس سوارز را در حال جادو با توپ نشان می‌دهد رقبای این تیم در لیگ MLS را ترسانده است.