شنبه 5 آبان 1403

بارسلونا

بارسلونا

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس سوارز، ستاره اینترمیامی، اعتراف کرده است که رویای بازنشستگی در بارسلونا در کنار لیونل مسی را داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

لوییس سوارز به تمرینات اینتر میامی اضافه شد.

وب‌گاه ورزش سه

سران باشگاه النصر پیراهن تیم‌شان را به سرمربیان فینالیست‌های سوپرکاپ اسپانیا اهدا کردند.

وب‌گاه ورزش سه

ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، پیش از فینال سوپرجام اسپانیا از ستاره رئال مادرید حمایت کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، من فقط و فقط به بایرن فکر می‌کنم. این جمله یوشوا کیمیش، کاپیتان آلمانی مونیخی‌ها در واکنش به پیشنهاد پاری سن ژرمن و بارسلوناست. این بازیکن که تابستان سال آینده قراردادش با بایرن به اتمام می‌رسد اطمینان خاطر داد که به هیچ عنوان در زمستان این تیم را ترک نخواهد کرد. کیمیش که یکی از عناصر مهم در ترکیب بایرن مونیخ و حتی تیم ملی فوتبال آلمان است در مصاحبه...

وب‌گاه ورزش سه

سرخی روبرتو، ستاره بارسلونا، معتقد است آنها فصل قبل از رئال مادرید بهتر کار کرده‌اند و این اتفاق در بازی فردا هم می‌تواند رخ دهد.

وب‌گاه ورزش سه

فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا، روسای رئال مادرید و بارسلونا، به دعوت سفیر اسپانیا در عربستان امروز در آستانه ال‌کلاسیکو دیدار کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تمرین امروز اینتر میامی آمریکا با حضور لوئیز سوارز، خرید تازه آنها، لیونل مسی و دیگر بازیکنان برگزار شد. حضور دوباره مسی و سوارز در کنار هم سوژه رسانه‌ها شد. همچنین بوسکتس و آلبا نیز حضور داشتند و به همین بهانه یاد تمرینات بارسلونا زنده شد. از 2 اسفند فصل جدید لیگ فوتبال آمریکا آغاز می‌شود و اینتر میامی در هفته اول میزبان تیم رئال سالت لیک است. انتهای...

وب‌گاه ورزش سه

جسی لینگارد، ستاره سابق منچستریونایتد، پس از ماه ها ناکامی در انتخاب باشگاه جدیدش، به دنبال ایجنت جدیدی می گردد.

وب‌گاه ورزش سه

لیونل مسی و لوئیس سوارز بار دیگر هم تیمی شده‌اند و این بار در تمرینات اینترمیامی کنار هم حضور دارند.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام فهرست جدید فیفا از باشگاه‌هایی که از ثبت بازیکن جدید محروم هستند نام 6 باشگاه عربستانی هم در این فهرست دیده می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

ناچو فرناندز، کاپیتان رئال مادرید، در نشست خبری پیش از فینال سوپرجام گفت از اینکه می‌تواند برای اولین بار به عنوان کاپیتان یک جام بالای سر ببرد خوشحال است.

وب‌گاه ورزش سه

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پیش از فینال سوپرجام اسپانیا به اشتباه از سرخیو راموس به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه تیمش نام برد.