یک‌شنبه 6 آبان 1403

بارسلونا

بارسلونا

وب‌گاه ورزش سه

اصلی‌ترین کاندید دریافت عنوان برترین بازیکن زن سال از رازهای زندگی یک فوتبالیست حرفه‌ای برای رسیدن به بالاترین سطح جهان می‌گوید.

وب‌گاه ورزش سه

بایرن مونیخ حاضر است برای خرید رونالد آرائوخو تا 70 میلیون یورو هزینه کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا سال جدید را با پیروزی 2 بر یک مقابل لاس پالماس آغاز کرد و این 3 امتیاز برای این باشگاه بسیار مهم بود، اما بارسا یک بازیکن دیگر را به دلیل مصدومیت از دست داد. ژائو کانسلو در این دیدار به دلیل آسیب‌دیدگی از زمین بیرون رفت. مدافع راست کاتالان‌ها در زمان درگیری با بازیکن حریف دستانش را روی زانویش گذاشت و در نهایت آندریاس کریستنسن جایگزین او...

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و باید حتما مربی بزرگی به این تیم بیاید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بایرن مونیخ همچنان برای جذب رونالد آرائوخو مدافع میانی بارسلونا در تلاش و ممکن است در ژانویه اقدام به خرید این بازیکن کند. بایرن‌مونیخ مدت‌هاست که می‌خواهد آرئوخو را به تیم اضافه کند هرچند بازیکن اروگوئه‌ای از حضور در بارسلونا خوشحال است. آخرین خبر‌ها حاکی از این است که بایرن حاضر است بیش از 70 میلیون یورو برای آرائوخو در ژانویه امسال بپردازد. با...

وب‌گاه گسترش

مالیات گردشگری به عنوان یک راه برای کنترل تعداد مسافران ورودی به مقاصد گردشگری محبوب جهان در نظر گرفته می‌شود و شامل هزینه‌های جدیدی است که بازدیدکنندگان می‌بایست پرداخت کنند.

خبرگزاری تسنیم

یک منبع خبری موثق خبر اخیر مبنی بر تماس آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا با بازیکن سابق‌شان را بی‌اساس خواند.

وب‌گاه ورزش سه

در بارسلونا هافبک ها به روبرت لواندوفسکی کمتر از همیشه پاس می دهند و در واقع این عدم ارتباط روی افت گلزنی او اثری آشکار گذاشته است.

وب‌گاه ورزش سه

فران تورس، ستاره بارسلونا، این فصل آمار درخشانی را با گل‌هایی که برای تیمش به ثمر رسانده ثبت کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، می‌گوید لیونل مسی در فرانسه به درستی مورد احترام قرار نگرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

ژاوی دیشب بعد از برد لحظه آخرین برابر لاس پالماس گفت باید به بارسا احترام گذاشت و اینکه همچنان شانس قهرمانی دارند، ولی برنامه این تیم در نیم فصل دوم دشوار است.

وب‌گاه ورزش سه

ژوائو کانسلو به دلیل پارگی مختصر رباط زانوی چپ دو تا سه هفته دور از میادین خواهد ماند.

وب‌گاه ورزش سه

توهین دیشب ژاوی به داور بازی بارسا برابر لاس پالماس می‌توانست برای او کارت قرمز به همراه داشته باشد ولی داور متوجه این قضیه نشد.