دوشنبه 7 آبان 1403

بارسلونا

بارسلونا

وب‌گاه ورزش سه

درحالی‌که سقوط باشگاه تاریخی سانتوس به دسته دوم سوژه روز دنیای فوتبال است بد نیست نگاهی بیندازیم به معدود باشگاه‌هایی که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

بر اساس گزارشات، علاوه‌بر اضافه شدن ویتور روکه به بارسلونا، این تیم قصد دارد در نقل و انتقالات ژانویه یک هافبک هم جذب کند.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس سوارز امروز در حالی با فوتبال برزیل خداحافظی کرد که تیمش گرمیو نتوانست به قهرمانی برسد و جام را برای دومین سال پیاپی به پالمیراس واگذار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رصدخانه فوتبال «CIES» در آخرین بررسی خود اعلام کرد برونو فرناندز با 5748 دقیقه بیشترین بازی را در میان بازیکنان اروپایی در سال 2023 انجام داده است.

وب‌گاه ورزش سه

بایرن مونیخ با جذب دو بازیکن جوان در هفته‌های اخیر نشان داده که پروژه ساختن نسل جدید تیمش را آغاز کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

سعودی‌ها در ادامه ولخرجی‌هایشان به دنبال جذب روبرت لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا، هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی خطیر پس از حضور در جلسه امروز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود. دوستان نقطه نظرات‌شان را مطرح کردند. ما هم موظف به جواب بودیم. جواب‌های قانونی خودمان را به کمیته انضباطی ارائه کردیم. ان‌شاالله تصمیم عادلانه نسبت به این مساله بگیرند. وی درباره مطرح شدن 6 مورد تخلف برای باشگاه استقلال عنوان کرد: شاید رسانه‌ها و هواداران...

وب‌گاه ورزش سه

خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسلونا می‌گوید دوست دارد رئال مادرید به دسته پایین‌تر سقوط کند‌.

وب‌گاه ورزش سه

پرسپولیس تنها تیم ایرانی است که طی شش سال گذشته (حد فاصل 2017 تا 2023) توانسته یک بار در نیمه نهایی، دو بار در فینال و یک بار در یک چهارم نهایی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی خطیر پساز حضور در فدراسیون فوتبال، درباره شرایط فعلی استقلال صحبت‌های را انجام دا. علی خطیر پساز حضور در فدراسیون فوتبال، درباره شرایط فعلی استقلال صحبت‌های را انجام دا. به گزارش عرشه آنلاین؛ علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال پس از حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه‌ای که برگزار شد اظهار داشت: در جلسه‌ای که امروز برگزار شد اعضای کمیته انضباطی نکته نظرات خود را بیان...

وب‌گاه ورزش سه

محمد صلاح امیدوار است برای سومین بار جایزه بازیکن سال آفریقا را به دست بیاورد. او در فهرست نهایی نامزدها در کنار ویکتور اوسیمن و اشرف حکیمی قرار دارد.

وب‌گاه ورزش سه

میلان با خوان میراندا برای چهار فصل آینده به توافق رسیده ولی این انتقال احتمالا همین زمستان صورت خواهد گرفت.

وب‌گاه فرارو

نیمار، بازیکن سابق سانتوس، ابراز امیدواری کرد این تیم دوباره روزهای موفقی را پشت سر بگذارد.

وب‌گاه ورزش سه

نیمار، بازیکن سابق سانتوس، ابراز امیدواری کرد این تیم دوباره روزهای موفقی را پشت سر بگذارد.

وب‌گاه ورزش سه

ساوینیو که برای فصل بعد مورد توجه بارسا قرار دارد، مورد تمجید دکو قرار گرفت.