جمعه 7 اردیبهشت 1403

بارش برف مسیرهای بزرگراهی تهران را قفل کرد

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
بارش برف مسیرهای بزرگراهی تهران را قفل کرد

شرکت کنترل ترافیک شهر تهران اعلام کرد: بر اساس پایش تصاویر شرکت کنترل، ترافیک در بزرگراه آیت الله صدر مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) تا بزرگراه مدرس، بزرگراه یادگار امام (ره) مسیر شمال به جنوب از بزرگراه چمران تا بزرگراه جلال آل احمد ترافیک مشاهده می‌شود.

بارش برف موجب شده که بسیاری از مسیرهای بزرگراهی پایتخت با اختلال تردد مواجه شود.

به گزارش ایرنا، شرکت کنترل ترافیک شهر تهران عصر یکشنبه اعلام کرد: بر اساس پایش تصاویر شرکت کنترل، ترافیک در بزرگراه آیت الله صدر مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) تا بزرگراه مدرس، بزرگراه یادگار امام (ره) مسیر شمال به جنوب از بزرگراه چمران تا بزرگراه جلال آل احمد ترافیک مشاهده می‌شود.

همچنین در بزرگراه چمران مسیر شمال به جنوب از خیابان ولیعصر (عج) تا تونل توحید، بزرگراه شیخ فضل الله نوری مسیر جنوب به شمال از پل ستارخان تا میدان صنعت، بزرگراه امام علی (ع) شمال به جنوب از بزرگراه ارتش تا بزرگراه محلاتی ترافیک گزارش شده است.

در بزرگراه هاشمی رفسنجانی مسیر شرق به غرب از تونل نیایش تا بزرگراه اشرفی اصفهانی، بزرگراه سلیمانی مسیر غرب به شرق از بزرگراه کردستان تا خیابان کرمان و بزرگراه مدرس جنوب به شمال از بزرگراه حقانی تا خیابان ولیعصر (عج) نیز ترافیک گزارش شده است.

بر این اساس، بیشترین تراکم خودروها در منطقه سه با شاخص 198، منطقه 2 با شاخص 158 در جایگاه 2، منطقه یک با شاخص 137 در جایگاه 3 و کمترین میزان تراکم در منطقه 19 با شاخص 18.22 بوده است. همچنین طول صف ترافیک در مقیاس کل تهران به صورت لحظه‌ای در ساعت 15 به میزان 685 کیلومتر ازدحام رسید.

همچنین سخنگوی شهرداری تهران از انجام عملیات شبانه‌روزی شن‌پاشی در بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی پایتخت به منظور تسهیل تردد شهروندان در پی بارش‌های اخیر خبر داد.

عبدالمطهر محمدخانی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: شهروندان تهرانی یکی از سنگین‌ترین بارش‌های زمستانی چند سال اخیر را تجربه می‌کنند.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران افزود: ترافیک بسیار سنگین نیمه شمالی شهر و لغزندگی معابر از شیرینی این بارش‌ها می‌کاهد.

سخنگوی شهرداری تهران یادآور شد: تداوم سرمای کم‌سابقه در شب‌های گذشته و بارش مداوم، کار همکاران ما در بخش‌های مختلف خدمات‌رسانی را بسیار سخت کرده است.

محمدخانی تاکید کرد: عملیات شبانه‌روزی شن‌پاشی در بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی و توزیع بسته‌های شن و نمک برای کوچه‌ها و معابر فرعی به صورت 24 ساعته توسط 2هزار و 86دستگاه، 170 سایت برف‌روبی و 3 هزار و 182 مخزن شن و نمک در سطح شهر درحال انجام است. اگر معبری از دید همکاران من جا مانده لطفا با 137 تماس بگیرید.

تماشاخانه

ببینید | رفتار جالب یکی از رهبران مقاومت عراق با کودک بازیگوش

سایه زلزله هنوز بر سر سایه‌خوش است / وضع روستای کانون زلزله هرمزگان هفت ماه بعد از زلزله (فیلم)

فیلم های دیگر docReady(function () { if (window.innerWidth کانال عصر ایران در تلگرام
بارش برف مسیرهای بزرگراهی تهران را قفل کرد 2
بارش برف مسیرهای بزرگراهی تهران را قفل کرد 3
بارش برف مسیرهای بزرگراهی تهران را قفل کرد 4