یک‌شنبه 22 مهر 1403

بازتاب بیانات رهبر انقلاب اسلامی در رسانه‌های اسپانیا

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بازتاب بیانات رهبر انقلاب اسلامی در رسانه‌های اسپانیا

مادرید - ایرنا - رسانه های اسپانیایی در گزارش‌های مختلفی ضمن بازتاب سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز جهانی قدس، نوشتند رهبر ایران با تشبیه اسرائیل به «کرونا» خواستار نابودی این «ویروس» شد.

روزنامه ال پریودیکو در گزارشی تحت عنوان «(آیت الله) خامنه ای اسرائیل را "غده سرطانی" و "ویروس دیرپای " نامید»، ادامه داد: لحن تنش لفظی بین اسرائیل و ایران افزایش یافت. آیت الله «علی خامنه ای» رهبر جمهوری اسلامی، روز جمعه، دولت اسراییل را "غده سرطانی" و "ویروس دیرپای" که باید از بین بروند نامید و اظهار داشت که "آزادسازی فلسطین یک وظیفه اسلامی" است.

ال پریودیکو افزود که آیت الله خامنه ای این سخنرانی را به مناسبت روز قدس انجام داد و در آن تاکید ورزید که "هدف این مبارزه آزادسازی همه سرزمین های فلسطین" و "بازگشت همه فلسطینی ها به کشورشان است."

این روزنامه همچنین به این بخش از بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد که گفتند "امروز دنیا قربانیان این ویروس را یک به یک در سراسر کره زمین می شمرد، اما هیچ کس نمی پرسد چه کسی مسئول حبس ها و ناپدید شدن صدها هزار شهید در فلسطین و در کشورهایی است که اروپا و ایالات متحده آمریکا جنگ های آن را رهبری می کنند. ویروس دیرپای صهیونیسم باید از بین برود."

روزنامه آ. ب. ث نیز در خبر خود با تیتر «ویروس دیرپای صهیونیست از بین خواهد رفت"، افزود که آیت الله خامنه ای، روز جمعه از فلسطینیان خواست تا به قیام علیه اسرائیل ادامه دهند و اظهار داشت که دولت اسرائیل یک "غده " است که باید تا زمانی که فلسطینی ها به آزادی خود دست یابند، با آن مقابله کرد.

آ. ب. ث به نقل از مقام معظم رهبری ادامه داد:"قیام فلسطین باید ادامه یابد. مبارزه برای آزادسازی فلسطین یک وظیفه است. رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی در منطقه است ".

این رسانه به این بخش از بیانات رهبر انقلاب اسلامی که گفتند "ویروس دیرپای صهیونیست از بین خواهد رفت"، هم اشاره کرد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*