سه‌شنبه 17 مهر 1403

بازگشت بیرانوند به صلاح پرسپولیس نیست

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بازگشت بیرانوند به صلاح پرسپولیس نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: 7 میلیون یورو هزینه انتقال بیرانوند به پرسپولیس است و در شرایط فعلی نامناسب اقتصادی این موضوع درست نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید قلیچ در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای کریم باقری در تیم ملی اظهار کرد پیشنهادم به باقری آن است که هر کجا پول بیشتری می‌دهند همانجا برود.

وی اضافه کرد: کار کردن در پرسپولیس و تیم ملی لیاقت می‌خواهد و باقری درصدد بازگشت به پرسپولیس است و فکر نکنم تیم ملی را انتخاب کند. پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران یادآور شد: حتماً پرسپولیس پول بیشتری به باقری می‌دهد که درصدد بازگشت به این تیم است. قلیچ در بخش دیگری از گفت‌وگو با تهران‌نیوز با اشاره به ضعف دروازه‌بانی در تیم پرسپولیس تهران عنوان کرد: باید داوود فنایی جای خود را به نفر دیگری بدهد، چراکه هر دروازه‌بانی زیر نظر این مربی کار کرده، افت کرده است. وی با بیان اینکه عملکرد ضعیف دروازه‌بانان پرسپولیس ارتباط مستقیمی به مربی دروازه‌بانان این تیم دارد، ادامه داد: وقتی دروازه‌بانان افت می‌کنند معلوم است اشکال کار کجاست؟ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه قلیچ متخصص خراب کردن دروازه‌بان است، مطرح کرد: شنیده‌ام پرسپولیس در حال مذاکره برای بازگرداندن بیرانوند به درون دروازه است و این را به صلاح نمی‌دانم، چراکه 7 میلیون یورو هزینه این انتقال است و در شرایط فعلی نامناسب اقتصادی این موضوع درست نیست. قلیچ یادآور شد: ترسی از شخصی ندارم و بدون واهمه حرف‌های خود را مطرح می‌کنم. در دروازه ضعیف هستیم و باید فکری به حال آن کنیم. هرچه زمان بگذرد این موضوع بدتر خواهد شد. وی، قهرمانی استقلال را به فرهاد مجیدی تبریک گفت و افزود: قهرمانی حق استقلال بود. آدم باید حرف حق را بزند. استقلال از اول فصل اسب خودش را برای قهرمانی زین کرده بود. بهترین تفاضل و کمترین گل خورده را داشته و هنوز در لیگ برتر نباخته است. آیا چنین تیمی شایسته قهرمانی نیست؟ انتهای پیام /*