سه‌شنبه 3 مهر 1403

بازگشت خیره کننده یاران زایتسف در بازی بزرگ هفته

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازگشت خیره کننده یاران زایتسف در بازی بزرگ هفته

لوبه در یک بازی جذاب و هیجان انگیز موفق شد با نتیجه 3-2 ترنتینو را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان دو رقابت ملی مهم یعنی لیگ ملت ها و قهرمانی جهان که به ترتیب با قهرمانی دو تیم فرانسه و ایتالیا به پایان رسید، حالا نوبت به بازی های جذاب باشگاهی رسیده است. مسابقاتی که اخیرا در کشورهای مختلف آغاز شده است.

به طور قطع و بدون هیچ شکی سری آ ایتالیا جذاب‌ترین لیگ والیبال دنیا محسوب می شود. اکثر ستاره های بزرگ والیبال دنیا در این لیگ حاضر هستند و تیم‌های نظیر پروجا، لوبه، ترنتینو، پیاچنزا و میلانو که میلاد عبادی پور هم در آن عضویت دارد جزو مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در مسابقات محسوب می شوند.

شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ والیبال ایتالیا یک دیدار بسیار حساس و مهم برگزار شد. جایی که دو مدعی عنوان قهرمانی یعنی ترنتینو و لوبه مصاف یکدیگر رفتند.

ترنتینو در دو ست اول به راحتی و با نتایج 25-17 و 25-20 به پیروزی رسید تا به نظر برسد که آنها در آستانه یک پیروزی آسان قرار گرفته اند اما لوبه در سه ست بعدی با نتایج 25-22، 32-30 و 15-13 حریف خود را شکست داد تا یاران ایوان زایتسف علاوه بر رقم زدن یک بازگشت خیره‌کننده و شگفت انگیز در این جدال مهم به پیروزی برسند.