چهارشنبه 6 تیر 1403

بازیکنان پرسپولیس: فاصله ما با اورونوف 13 میلیارد نیست

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
بازیکنان پرسپولیس: فاصله ما با اورونوف 13 میلیارد نیست

باشگاه پرسپولیس از حدود یک هفته قبل بحث تمدید قرارداد با برخی از بازیکنان کلیدی تیمش را آغاز کرده اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

به گزارش مشرق، بلافاصله بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم، بحث تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی این تیم آغاز شد. در لایه اول، بازیکنانی نظیر دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، سروش رفیعی و مهدی ترابی حضور داشتند که ظرف روزهای اخیر مذاکرات مفصلی با آنها انجام شده اما طرفین به نتیجه نرسیده‌اند.

در این مدت بخصوص اسماعیلی‌فر و ترابی بیشتر از دو بازیکن دیگر با مدیران پرسپولیس پای میز مذاکره نشسته‌اند اما به نظر می‌رسد مسیر برای توافق طرفین کمی سخت است.

چند روز بعد از قهرمانی پرسپولیس، مدیران این باشگاه اعلام کردند که سقف بودجه برای بازیکنان داخلی 21 میلیارد تومان است. یعنی این بالاترین مبلغی است که به حتی ملی‌پوشان و ستاره‌های ایرانی پرسپولیس پرداخت خواهد شد. اتفاقی که بازیکنانی نظیر مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر هنوز آن را هضم نکرده‌اند.

خیلی از این بازیکنان معتقدند اوستون اورونوف بازیکن درجه یکی است اما چرا او باید 600 هزار دلار (حدود 34 میلیارد) بگیرد اما ما 21 میلیارد. از نظر آنها اختلاف‌شان با اورونوف نباید 13 میلیارد باشد.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد ترابی و اسماعیلی‌فر درخواست 30 میلیاردی ارائه داده‌اند که 9 میلیارد با سقف قرارداد در نظر گرفته شده باشگاه برای بازیکنان داخلی اختلاف دارد. ترابی پیشنهادهای داخلی خوبی در جیب دارد و اسماعیلی‌فر هم گفته می‌شود از سپاهان (در صورت جدایی رضاییان) درخواست همکاری دریافت کرده است.

با این حال احتمالاً آنها و مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق خواهند رسید. اینکه پرسپولیس چطور آنها را راضی خواهد کرد، برمی‌گردد به احتمالاً هوادار متمول و یا اسپانسر باشگاه.

منبع: ایرنا