شنبه 7 مهر 1403

بازی اول هم بد نبودیم و روی اشتباه‌ها باختیم / سرمربی اوکراین: به شایستگی از حیثیت‌مان دفاع کردیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازی اول هم بد نبودیم و روی اشتباه‌ها باختیم / سرمربی اوکراین: به شایستگی از حیثیت‌مان دفاع کردیم

سرگری ربروف، سرمربی اوکراین، بعد از پیروزی 2-1 مقابل اسلواکی گفت شاگردانش شایسته این پیروزی بودند و از حیثیت‌شان دفاع کردند.

به گزارش "ورزش سه"، اوکراین امروز دست به کار بزرگی زد و درحالیکه در نیمه اول و حتی در دقایق اولیه نیمه دوم به نظر می‌رسید توان هماوردی با حریفش اسلواکی را ندارد بازی 1-0 باخته را با پیروزی 2-1 عوض کرد.

اوکراین از زمانی که در دقیقه 54 گل اول را زد به تیم دیگری تبدیل شد و شباهتی با اوکراینی که در روز اول مقابل رومانی 3-0 شکست خورده بود نداشت.

سرگی ربروف، سرمربی اوکراین، بعد از بازی به ستایش شاگردانش پرداخت و گفت آنها شایسته این پیروزی بودند.

تفاوت در عملکرد و روحیه اوکراین نسبت به بازی قبل؟ نه، به نظر من تفاوت زیادی نبود. شکی نیست که در بازی اول مقابل رومانی اشتباهاتی داشتیم ولی معتقد نیست که بد بازی کردیم. ما 3-0 باختیم که این ناخوشایند است ولی من از عملکرد بچه‌های اوکراین در آن بازی هم راضی‌ام. متاسفانه به خاطر اشتباهات بود که آنطور باختیم.

وقتی نیمه اول را 1-0 باخته بودید، بین دو نیمه به تیم چه گفتید؟ ما فقط به بچه‌ها کمک کردیم دید بهتری از بازی و حریف پیدا کنند. ما در نیمه اول هم خوب بازی کرده بودیم. بین دو نیمه تغییراتی تاکتیکی داریم برای مثال در نوع پرسینگ. همین باعث شد در نیمه دوم فرصتهای بیشتری خلق کنیم. ما بدون شک شایسته این پیروزی بودیم و بچه‌ها به شایستگی پیروز شدند.

حمایت هواداران؟ ما همیشه مدیون و قدردان هواداران هستیم ولی امروز به نظرم همه باید از بازیکنان تیم ملی اوکراین تشکر کنیم. آنها برای کشورشان خیلی تلاش کردند. این تیم امروز به بهترین شکل از حیثیت خودش و کشورش دفاع کرد.

بازی اول هم بد نبودیم و روی اشتباه‌ها باختیم / سرمربی اوکراین: به شایستگی از حیثیت‌مان دفاع کردیم 2