دوشنبه 9 مهر 1403

باشگاه‌های ایمن فعالیت خود را در پایتخت ادامه می‌دهند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
باشگاه‌های ایمن فعالیت خود را در پایتخت ادامه می‌دهند

تهران - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: باشگاه‌های ایمن در شهر تهران می توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

نصر الله پریچهره روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درصدد هستیم تا شرایط ورزشی را برای علاقه‌مندان و شهروندان در زمان شیوع کرونا توسط باشگاه‌های ایمن فراهم کنیم و در این خصوص با همکاری اتحادیه باشگاه داران، هیات پزشکی ورزشی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران به دنبال اجرای آن خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: رعایت کردن استانداردهای لازم از جمله تعداد ورزشکار، تهویه مطبوع و رعایت تمامی موارد بهداشتی از جمله شرایط برای باشگاههای ایمن است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه در حال جمع بندی موضوع باشگاههای ایمن هستیم، ادامه داد: واحد نظارت و بازرسی و هیات پزشکی ورزشی نظارت خود را از این باشگاهها دوچندان می‌کنند.

پریچهره خاطرنشان کرد: هم اینک با قرمز شدن پایتخت، شرایط ورزشی برای گروه‌های 2 و سه (سالنی ها و پر خطر) دارای محدودیت شده است و منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا برای اعمال ادامه محدودیت‌ها هستیم.

وی افزود: نباید ورزش روزانه را که ضامن سلامتی و شادابی است، تعطیل کرد چرا که از زمان شیوع کرونا تا کنون ورزش، بیشترین زیان را متحمل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه در این خصوص تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم، گفت: قطعا هر باشگاهی که به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت ها بی توجه باشد، با آن برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، فعالیت گروه یک شامل ورزش های تنیس، تیراندازی (اهداف پروازی و فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دو ومیدانی، سوارکاری، کوهنوردی، گلف، موتور سواری و اتومبیل رانی، دوچرخه سواری، شنا (فضاهای روباز) و والیبال ساحلی است.

برچسب‌ها