جمعه 10 فروردین 1403

بالاتر از شما فقط رئیس مرکزی را داریم؛/ کنایه سرپرست فدراسیون به شیوخ هیئت فوتبال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بالاتر از شما فقط رئیس مرکزی را داریم؛/ کنایه سرپرست فدراسیون به شیوخ هیئت فوتبال!

سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید استان آذربایجان شرقی در سال های آینده استعدادهای جدیدی را به فوتبال معرفی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال که صبح امروز در انتخابات هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی حاضر شده بود، در حاشیه این مراسم دقایقی به صحبت پرداخت و گفت: خوشحالم که مجمع بسیار خوب، شفاف و قاطع برگزار شد و جوانی هم که آمده بود تا در بحث انتخابات عرض اندام کند برای بار اول رای بدی نیاورد و نشان داد که باید به جوان ها هم اطمینان کرد. به آقای ششگلانی تبریک ویژه می‌گویم؛ ما جلوتر از ایشان فقط آقای غفاری را در استان مرکزی داریم که اسم‌شان را شیخ الهیئت گذاشتیم. از سردار حیدری و خانم علیپور هم تشکر می‌کنم که مسئولیت بسیار بزرگی را برای برگزاری مجامع بر عهده دارند. همچنین از دبیر محترم هیئت فوتبال تشکر می‌کنم که واقعا زحمت کشیدند. آقای جابری و درودگر هم از مهمان های ویژه ما هستند؛ خیلی دوست دارند ما آقای جابری را از جایش تکان بدهیم اما نه خودش تکان می‌خورد نه ما دوست داریم.

وی افزود: ما سال های گذشته نسلی طلایی در آذربایجان داشتیم و مطمئن هستم با استعدادیابی که فدراسیون فوتبال انجام می‌دهد و همتی که آقای ششگلانی و همکاران‌شان در بخش های مختلف آموزش و استعدادیابی خواهند داشت، انشاالله آینده به آذربایجان برمی‌گردد. اینجا بازیکنانی هستند که هم‌بازی ها و رفیق های صمیمی من هستند و در هر تیمی که بازی کرده‌اند سرنوشت‌ساز بوده‌اند. امیدواریم که این اتفاق دوباره در فوتبال، فوتسال و بانوان رقم بخورد.

سرپرست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: خانم زلفی در اردوی تیم ملی بزرگسالان ما حضور داشتند و قبل از اعزام با ایشان صحبت کردم. ناجوانمردانه تیم ملی فوتبال بزرگسالان ما را مورد هجمه قرار دادند چون سرمربی عوض شد و خیلی از بازیکنان در اردو شرکت نکردند؛ من در اردو شرکت کردم و گفتم نمی‌خواهیم قهرمان یا نایب قهرمان شوید، فقط می‌خواهیم حضور یک زن عفیفه و مومنه را در زمین داشته باشیم و بچه ها به خوبی به این پیام رسیدند و در حالی که 8-9 بازیکن اصلی را نداشتیم، توانستیم در کافا مقام نایب قهرمانی را به دست بیاوریم. من تمام بازی ها را نگاه کردم و این شیرزن ایرانی در یک بازی دو گل زد؛ آذربایجان و ایران باید به خاطر وجود چنین بازیکنانی به خودش ببالد. من آینده فوتبال بانوان کشور را آینده بسیار خوبی می‌بینم و انشاالله که همه در این راستا به ما کمک کنند.

او سپس با اشاره به انتخابات هیئت فوتبال گفت: فکر می‌کنم همه عزیزان دیدند که انتخابات با شفافیت کامل انجام شد و کسی نمی‌تواند بگوید حق ما خورده شده چون در برخی مجامع این اتفاق می‌افتد و امروز ما شاهد یک دموکراسی صد درصدی با حضور حداکثر نفرات بودیم. من به عنوان مسئول فدراسیون فوتبال همیشه گفته‌ام بازوان اصلی فدراسیون فوتبال، هیئت های استان ها هستند که حمایت صد درصدی فدراسیون را به عنوان یک هیئت مستقل دارند. این باعث افتخار من است که روسای هیئت های استان ها نه تنها همکاران ما، بلکه رفیق های ما هستند. در فوتبال اگر ما بخواهیم کار را به بوروکراسی اداری و قانون ها و آیین نامه ها واگذار کنیم هیچ کاری انجام نخواهد شد؛ فقط رفاقت ها می‌تواند فوتبال ما را به سرمنزل مقصود برساند.

ماجدی در پایان گفت: در برخی استان ها این مشکل را داریم که مدیران کل همراه نیستند و این باعث می‌شود که ورزش و فوتبال استان ضربه ببیند‌. من از آقای ششگلانی تقاضا دارم که در دو بخش بانوان و استعدادیابی بیشتر هماهنگ باشند؛ مطمئنم که ما از این به بعد بیشتر از آذربایجان شرقی خواهیم شنید.