دوشنبه 11 تیر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر کسی از کارنامه سعید جلیلی خواست بداند، بهتر است وضعیت اقتصادی و معیشتی عامه مردم و نه برخی طیف‌ها و حلقه‌های خاص را ارزیابی کند؛ آنها بانیان وضع موجود هستند با کارنامه‌ای پر از تورم‌های سرسام‌آور، تولید شده در تشکیلات دولت سایه.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصطفی پور‌محمدی در دومین مناظره اعلام کرد که جلیلی در جلسه شورای عالی امنیت ملی به او گفته است که آقای پورمحمدی تو مسوول باشی ما FATF را قبول داریم، اما آقایان مسوول باشند‌(دولت روحانی) ما قبول نداریم. اما سعید جلیلی در پاسخ به این اظهارات سکوت کرد. اگرچه برخی از اطرافیان و هواداران وی این مساله را تکذیب کردند. اما این موضوع واکنش‌هایی را در میان فعالان سیاسی و همچنین کنشگران اقتصادی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه شنبه - دوم تیر - در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری» در پاسخ به سوالی درباره مشارکت اقتصادی بانوان اظهار داشت: خانم‌ها بعد از انقلاب به سرعت رشد کردند؛ نرخ باسوادی زنان به 93 درصد رسیده است همچنین نرخ تحصیلات دانشگاهی نیز از چهار و نیم درصد به حدود 50 درصد رسیده است؛ در حالی...

وب‌گاه گسترش

غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بانک ها بیشترین اجحاف را در پرداخت تسهیلات خرد در حق اقشار ضعیف جامعه می‌کنند، به طوری که مردم برای دریافت وام‌هایی از 20 تا 100 میلیون تومان دچار مشکل هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دلار در اولین روز معاملاتی تابستان با نوسان محدودی در انتهای کریدور پنجم معامله شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما باید قانون هدفمندی یارانه‌ها را اجرا کنیم. ما درباره گاز و برق هم کاری نداریم در حوزه مصرف به همه خانوارها این کارت انرژی اختصاص داده می‌شود و 5 میلیارد دلار سالانه از قاچاق انرژی جلوگیری می‌شود. و باعث ایجاد شغل خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در فرهنگ ایرانی خانه‌داری یک شغل است و از خانم خانه‌دار باید پشتیبانی شود.

وب‌گاه الف

«سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مشارکت 15 درصدی بانوان در اقتصاد، گفت: خانه‌داری باید یک شغل محاسبه شود و از خانم‌های خانه‌دار پشتیبانی کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نهادهای امنیتی دولت قانونی یمن، اعترافات شبکه جاسوسی بازداشت شده آمریکا و اسرائیل را منتشر کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز، مراسم گرامیداشت روز ملی اصناف با حضور فعالان صنعتی و صنفی، روسای اتحادیه‌های صنفی، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و محمدباقر قالیباف به عنوان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

در جریان معاملات روز جاری، بورس اوراق بهادار تهران با رشد 3900 واحدی به پایان رسید. ارزش بازار همچنان در محدوده 7 هزار همتی قرار دارد و ارزش معاملات نسبت به روزهای قبلی بهتر بود، که نشان از رخ دادن روند مثبت در بازار است. با این حال، اهالی بازار سرمایه هنوز هم معتقدند که در نزدیکی روز انتخابات، معامله‌گری در بازار کمی پرریسک خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

چالش‌های ارزی، تحریم‌ها و مشکلات تبادلات اقتصادی بین المللی، این‌ها مواردی است که تا حدودی در مناظره‌های انتخاباتی مطرح شده است. رویا پاک سرشت، خبرنگار فرارو، میزبان کمال سیدعلی، معاون ارزی اسبق بانک مرکزی است تا به بررسی این موضوعات بپردازد:

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات اعطای وام به دارندگان سهام عدالت اعلام شد. زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات سهام عدالت نیز سه سال است و در صورتی که متقاضیان طی یک ماه، اقساط تسهیلات دریافت شده را بازپرداخت کنند، سود به آن تعلق نخواهد گرفت. جزئیات اعطای وام به دارندگان سهام عدالت اعلام شد. زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات سهام عدالت نیز سه سال است و در صورتی که متقاضیان طی یک ماه، اقساط تسهیلات دریافت شده را بازپرداخت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تغییر کانال‌ها و فتح مرزهای مقاومتی مهم‌ترین اتفاق امروز بازار طلا و ارز تهران برای معامله گران بود.

وب‌گاه گسترش

شروع فرآیند پذیرش واحدهای برتر "صندوق اهرمی نارنج" در روز دوم شنبه ماه تیر سال 1403 خواهد بود.

خبرگزاری اکو نیوز