یک‌شنبه 8 مهر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هجدهمین جلسه حراج سکه طلا روز دوشنبه 2 مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است. زمان واریز وجه از ساعت 12 روز شنبه 31 شهریورماه آغاز و در ساعت 23 روز یکشنبه اول مهرماه پایان می‌یابد. پس از اتمام...

وب‌گاه گسترش

طرح پیش‌فروش و فروش ویژه محصولات برقی شرکت ایران خودرو با سامانه ثبت درخواست خرید به روش اولویت‌بندی (مخصوص متقاضیان خودروهای وارداتی برقی) از روز پنج‌شنبه، 29 شهریور 1403 آغاز شد و تا پایان روز شنبه، 7 مهر 1403 ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه الف

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به افزایش قیمت سکه و طلا در بازار داخلی، علت اصلی این روند افزایشی را رکوردشکنی قیمت طلا در بازارهای جهانی دانست که روند صعودی آن تا پایین هفته اخیر ادامه یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا تهران، گفت: طبق آمارها طی هفته ای که گذشت، یکصد هزارتومان افزایش حباب سکه را در بازار داخلی داشتیم به طوری که قیمت حباب در بازار سکه 7 میلیون و 750 هزار تومان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هجدهمین جلسه حراج سکه طلا روز دوشنبه 2 مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات این مرکز برگزار می‌شود. هجدهمین جلسه حراج سکه طلا روز دوشنبه 2 مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات این مرکز برگزار می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ هجدهمین جلسه حراج سکه طلا روز دوشنبه 2 مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرهنگ هادی کیان‌مهر گفت: در صورت لزوم نگهداری اشیای گرانقمیت در خانه باید گاوصندوق‌های استاندارد برای این کار تهیه شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ هادی کیان‌مهر گفت: در صورت لزوم نگهداری اشیای گرانقمیت در خانه باید گاوصندوق‌های استاندارد برای این کار تهیه شود.

وب‌گاه گسترش

منطقه 18 با میانگین قیمت 42 میلیون تومان برای هر متر مربع، به عنوان ارزان‌ترین منطقه در بازار مسکن تهران شناخته می‌شود. پس از آن، مناطق 19 و 16 به ترتیب با قیمت‌های 48 میلیون و 49 میلیون تومان در هر متر مربع در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منطقه پنج در غرب پایتخت همانطور که انتظار می‌رفت، همانند ماه‌ها و سال‌های گذشته پرمعامله‌ترین منطقه در بازار مسکن شهر تهران به شمار می‌رود؛ تا حدی که مردادماه امسال 14 درصد کل قراردادهای خرید و فروش آپارتمان در شهر تهران را به خود اختصاص داده است. منطقه پنج در غرب پایتخت همانطور که انتظار می‌رفت، همانند ماه‌ها و سال‌های گذشته پرمعامله‌ترین منطقه در بازار مسکن شهر تهران به شمار می‌رود؛...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هجدهمین جلسه حراج سکه طلا روز دوشنبه 2 مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هجدهمین جلسه حراج سکه طلا روز دوشنبه 2 مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، گفت: طبق آمارها طی هفته ای که گذشت، یکصد هزارتومان افزایش حباب سکه را در بازار داخلی داشتیم به طوری که قیمت حباب در بازار سکه 7 میلیون و 750 هزار تومان شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منطقه پنج در غرب پایتخت مطابق معمول ماهها و سالهای گذشته پرمعامله‌ترین منطقه در بازار مسکن شهر تهران محسوب می‌شود که مرداد امسال نیز 14 درصد کل قراردادهای خرید و فروش آپارتمان در تهران را به خود اختصاص داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منطقه پنج در غرب پایتخت مطابق معمول ماهها و سالهای گذشته پرمعامله‌ترین منطقه در بازار مسکن شهر تهران محسوب می‌شود که مرداد امسال نیز 14 درصد کل قراردادهای خرید و فروش آپارتمان در تهران را به خود اختصاص داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار طلا و ارز درآخرین روزهای تابستان شاهد نوسان کاهشی محدود قیمت دلار و افزایش قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته بودند؛ روندی که به عقیده فعالان بازار با آغاز فصل پایین دستخوش تغییر خواهد شد. بازگشت قیمت سکه به کانال کاهشی کلید خورد؟ بازار طلا و ارز درآخرین روزهای تابستان شاهد نوسان کاهشی محدود قیمت دلار و افزایش قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته بودند؛ روندی که به عقیده فعالان بازار...