دوشنبه 11 تیر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیزدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ 4 تیرماه ماه 1403، برگزار خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیزدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ 4 تیرماه ماه 1403، برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

با مصوبه هیئت وزیران، دولت بدهی‌های شرکت پشتیبانی امور دام کشور را تا سقف 10 هزار میلیارد تومان پذیرفت. این بدهی ناشی از عملیات تنظیم بازار و تکمیل ذخایر راهبردی بوده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: برای کالا‌های اساسی 3 میلیارد و 595 میلیون دلار، برای کالا‌های تجاری و بازرگانی مبلغ 8 میلیارد و 815 میلیون دلار و برای خدمات 327 میلیون دلار و برای واردات در مقابل صادرات 2 میلیارد و 817 میلیون دلار تامین ارز صورت گرفت. بالسینی بیان داشت: برای واردات کالای اساسی کشاورزی شامل گندم، دانه‌های...

وب‌گاه فرارو

صفحات مجازی به‌خصوص اینستاگرام تبدیل به فروشگاه بزرگ و در دسترس شده اند که فاصله آدم‌ها با آن فقط وصل شدن به اینترنت است؛ فروشگاه‌های مجازی که ته ندارند و بسیاری وقت و پول خود را ناخواسته در آن هدر می‌دهند. مخاطبانی که ساعت‌های زیاد، فقط برای سرگرمی در صفحات لباس، کفش، کیف و لوازم خانه و... می‌گردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی دو ماهه ابتدای سال 1403 مبلغ هفت هزار و 219.6 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه پارسال معادل 36.2 درصد افزایش داشته است. همچنین تسهیلات پرداختی خرد (کمتر از سه میلیارد ریال)، 24.5 درصد از کل تسهیلات پرداختی را شامل می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی دو ماهه ابتدای سال 1403 مبلغ هفت هزار و 219.6 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه پارسال معادل 36.2 درصد افزایش داشته است. همچنین تسهیلات پرداختی خرد (کمتر از سه میلیارد ریال)، 24.5 درصد از کل تسهیلات پرداختی را شامل می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر اونس طلا امروز با 1.61 درصد کاهش به 2321 دلار و 98 سنت رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در جلسه علنی امروز (شنبه 2 تیرماه) قوه مقننه در جریان قرائت گزارش عملکرد منابع مالی تبصره (18) لایحه بودجه که به موضوع حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی اشاره دارد، گفت: در شهریورماه سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که در بخش اقتصاد کار‌های خوبی در دولت سیزدهم انجام گرفته است و تعدادی از...

وب‌گاه مشرق نیوز

نرخ بهره بین بانکی در هفته پایانی خرداد با افزایش سه صدم درصدی به 23.66 درصد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیزدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ 4 تیرماه ماه 1403، برگزار خواهد شد. این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود.

وب‌گاه گسترش

همزمان با اوج گیری رقابت بانک‌ها در نرخ‌های سود بالا، بانک مرکزی وارد عمل شد و ضمن برگزاری جلسات مشترک با مدیران عامل بانک‌ها و اتمام حجت با بانکی‌ها در بخشنامه‌های جداگانه تاأکید کرد که بانک‌ها باید نرخ‌های سود مصوب شورای پول و اعتبار را رعایت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیزدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ 4 تیرماه ماه 1403، برگزار خواهد شد. این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع سیزدهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است. بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله...