دوشنبه 11 تیر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

خبرگزاری تسنیم

براساس اصلاحات انجام شده در آیین‌نامه قانون مقررات صادرات و واردات، از این پس سهمیه ارز وارداتی کالاها در کمیته‌ای متشکل از معاون اول، سازمان برنامه، بانک مرکزی، صمت، بهداشت و نفت تعیین خواهد شد و امکان ثبت سفارش بیشتر از سهمیه تعیین شده وجود ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، افزایش ارزش دلار و بالا رفتن سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا قیمت طلا را بیش از یک درصد در روز جمعه پایین آورد. قیمت هر اونس طلا امروز با 1.61 درصد کاهش به 2321 دلار و 98 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش 1.60 درصدی به 2331 دلار و 20 سنت رسیده است. فعالیت تجاری در آمریکا در ماه ژوئن در بحبوحه...

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک مرکزی در جدیدترین گزارش خود نرخ بهره بین بانکی را در هفته منتهی به 30 خرداد با کاهش یک صدم درصدی به نرخ 23.66 درصد رسید.

خبرگزاری تسنیم

سیزدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ 4 تیرماه ماه 1403، برگزار خواهد شد. این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت هر اونس طلا امروز با 1.61 درصد کاهش به 2321 دلار و 98 سنت رسید.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست بانک کشاورزی از ابلاغ بخشنامه جدید بانک مرکزی به بانک‌ها برای اعمال محدودیت فنی افتتاح سپرده های جدید با سود بالا گفت: بانک مرکزی وضعیت بانک ها را رصد میکند و اگر سپرده ای که ابطال شده به بانک دیگری انتقال پیدا کند، برخورد جدی تری خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

نرخ بهره بین بانکی در هفته پایانی خرداد با افزایش سه صدم درصدی به 23.66 درصد رسید.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت که برای 1.5 میلیون واحد مسکونی، 48 هزار هکتار زمین تامین شده است. او افزود: "اگرچه مقایسه مسکن مهر با طرح نهضت ملی مسکن به لحاظ تامین اعتبار و تخصیص زمین، به‌طور کامل عادلانه نیست، اما این دو پروژه بزرگ را می‌توان به‌عنوان پروژه‌های مهمی پس از انقلاب در جهت گسترش و افزایش تعداد خانه‌ها در جامعه، در نظر گرفت."

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 1.61 درصد کاهش به 2321 دلار و 98 سنت رسید.

وب‌گاه گسترش

برای تأمین وام ودیعه مسکن برای شش میلیون خانوار مستاجر در تهران، بودجه‌ای حدود 20 میلیارد دلار لازم است. این عدد معادل بودجه‌ای است که توسط کاخ سفید برای ناسا در نظر گرفته شده است.