چهارشنبه 13 تیر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

خبرگزاری تسنیم

رییس کل بانک مرکزی با اشاره به رشد 7 درصدی سرمایه‌گذاری بخش ساختمان، گفت: نرخ رشد نقدینگی در دولت سیزدهم به 24.3 درصد یعنی شرایط قبل از تحریم‌های ترامپ بازگشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه در سال 1402 رشد اقتصادی با قیمت بازار معادل 5 درصد بوده، گفت: بالاترین نرخ رشد در منطقه از آن ایران بود و این عدد بسیار قابل توجه است.

خبرگزاری تسنیم

نرخ شاخص‌های بخش واقعی اقتصاد از منظر رشد اقتصادی طی 12 سال اخیر اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از مجموع 215 کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، 176 کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و 469 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازار سرمایه مانند انتخابات سال 1400 در بین نامزدها بازخورد بیشتری نسبت به انتخابات 1403 داشت.

وب‌گاه الف

با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به بانک‌های عامل، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به هر فرد فقط یک بار امکان پذیر خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معامله گران با توجه به افزایش قیمت دلار در معاملات روز یکشنبه سوم تیر، درباره روند حرکتی امروز دلار سه پیش بینی متفاوت دارند که باید دید اسکناس آمریکایی چه مسیری را برای حرکت انتخاب خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در سی و چهارمین جلسه حراج شمش طلا که 3 تیرماه 1403 در مرکز مبادله ایران برگزار شد، 176 کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار 995 در هزار معامله شد. از مجموع 215 کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، 176 کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و 469 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد؛ بنابراین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدامین میرچی، دبیر کمیته تولید و اشتغال با اشاره به تصویب و ابلاغ آیین نامه حمایت از گروه‌های مردمی در حوزه اشتغال زایی گفت: با توجه به نیاز امروز کشور در زمینه اقتصاد و ایجاد شغل، هدف از تدوین این آیین نامه توانمندسازی گروه‌های مردمی در زمینه اجرای طرح‌های مربوط به اشتغال زایی و استفاده از ظرفیت‌ها و منابع گروه‌های مردمی برای اجرای این طرح‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر فردی محل سکونت خود را در سامانه اسکان اعلام نکند باید از دریافت برخی خدمات از جمله خدمات بانکی محروم شود.

خبرگزاری تسنیم

تا کنون شپنا، شتران، شاوران و شبریز 4 نماد پالایشی هستند که به واسطه ی ابلاغیه هیات دولت مبنی بر اصلاح دستورالعمل نرخ خوراک فرآورده های پالایشی، شفاف سازی های خود را راهی کدال کرده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با معامله 176 کیلوگرم شمش طلا در حراج سی و چهارم مرکز مبادله ایران، حجم کل معاملات شمش در این مرکز به 5589 کیلوگرم رسید.

خبرگزاری تسنیم

با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به بانک‌های عامل، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به هر فرد فقط یک بار امکان پذیر خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باقی‌ماندن دلار در سطحی کمتر از 60 هزار تومان را می‌توان انتظار بازار برای دریافت سیگنال‌های قوی‌تر از تحولات در داخل کشور و در سطح منطقه دانست. باقی‌ماندن دلار در سطحی کمتر از 60 هزار تومان را می‌توان انتظار بازار برای دریافت سیگنال‌های قوی‌تر از تحولات در داخل کشور و در سطح منطقه دانست. در حالی که دلار در هفته‌های اخیر روز‌های آرامی را پشت سر می‌گذاشت، جدی‌شدن تشدید درگیری‌های نظامی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معامله گران معتقدند قیمت سکه از روز گذشته اختیار خود را دست دلار داده است و با توجه به نوسانات اسکناس آمریکایی مسیر حرکت خود را تعیین می‌کند.