یک‌شنبه 15 مهر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرحله سوم به‌روزرسانی اطلاعات اقتصادی خانواده‌ها برای یارانه آغاز شد. مرحله سوم به‌روزرسانی اطلاعات اقتصادی خانواده‌ها برای یارانه از این هفته آغاز شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ طبق قانون، وزارت تعاون، کار و رفاه برای عدالت در توزیع یارانه خانوارها، مکلف است دوبار در سال شناسنامه اقتصادی و دهک بندی خانوار‌ها را براساس داده‌های ثبتی آن‌ها به روزرسانی کند. این به‌روزرسانی بر اساس داده‌های...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

بانک صادرات ایران در ادامه حمایت و پشتیبانی از سیاست‌های کلان دولت، حجم تسهیلات پرداخت شده برای کمک به قانون جهش تولید مسکن در کشور را به مرز 14 هزار میلیارد تومان رساند.

خبرگزاری دانشجو

هجدهمین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران از ساعت 12 امروز دوشنبه مورخ دوم مهرماه 1403، برگزار می‌شود. دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

خبرگزاری تسنیم

آمار رسمی بانک مرکزی نشان می دهد، از بین 26 بانک دولتی و خصوصی که متعهد به پرداخت تسهیلات در قانون جهش تولید مسکن هستند، یک بانک خصوصی در هیچ کدام از بخش ها حتی ریالی پرداخت نکرده و عملکردش در همه بخش‌ها صفر بوده است.

خبرگزاری تسنیم

در برنامه هفتم، شاهد هدف‌گذاری نرخ 10 درصد برای نسبت T/GDP (مالیات به تولید ناخالص داخلی) هستیم اما طی 3سال اخیر با وجود افزایش قابل توجه سهم مالیات در بودجه این نسبت کاهش داشت؛ حال باید دید دولت چهاردهم چه سیاست مالیاتی را در بودجه 1404 خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هجدهمین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران از ساعت 12 امروز دوشنبه مورخ دوم مهرماه 1403، برگزار می شود. دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

خبرگزاری مهر

هجدهمین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران از ساعت 12 امروز دوشنبه مورخ دوم مهرماه 1403، برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شروع جلسه حراج راس ساعت 12 است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت 12 الی 15 خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت 15 تا 17 همان روز است و ساعت 17 نیز نتایج حراج اعلام می شود.

وب‌گاه الف

بانک صادرات ایران در ادامه حمایت و پشتیبانی از سیاست‌های کلان دولت، حجم تسهیلات پرداخت شده برای کمک به قانون جهش تولید مسکن در کشور را به مرز 14 هزار میلیارد تومان رساند.

خبرگزاری تسنیم

حسین عبده‌تبریزی، کارشناس مسائل اقتصادی با تاکید بر اینکه برقراری آرامش در بازار ارز شایسته تقدیر است، گفت: قطعاً اینکه بانک مرکزی توانسته آرامشی در بازار ارز ایجاد کند، یک موفقیت برای این نهاد است.

وب‌گاه گسترش

محمدی، رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان با اشاره به اینکه آخرین به‌روزرسانی داده‌های اقتصادی خانوارها در دی‌ماه سال 1402 انجام شده است، گفت: «طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار بود مرحله بعدی ثبت و اعمال به‌روزرسانی اقتصادی خانوارها در شهریورماه سال 1403 اتفاق بیفتد. به همین دلیل، پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان اقدام به دریافت و پایش داده‌های اقتصادی جدید خانوارها از سوی دستگاه‌های...

خبرگزاری تسنیم

هجدهمین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران از ساعت 12 امروز دوشنبه مورخ دوم مهرماه 1403، برگزار می شود. دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.29 درصد افزایش به 2629 دلار و 39 سنت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیمه اول امسال به پایان رسید. بررسی بازدهی بازارهای مختلف در این مدت نشان می‌دهد در نیمه اول سال 1403 بازدهی طلای 18 عیار 15.5 درصد بوده است. نیمه اول امسال به پایان رسید. بررسی بازدهی بازارهای مختلف در این مدت نشان می‌دهد در نیمه اول سال 1403 بازدهی طلای 18 عیار 15.5 درصد بوده است. به گزارش عرشه آنلاین نیمه اول امسال به پایان رسید. بررسی بازدهی بازارهای مختلف در این مدت نشان می‌دهد،...