یک‌شنبه 15 مهر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

خبرگزاری مهر

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.29 درصد افزایش به 2629 دلار و 39 سنت رسید.

خبرگزاری تسنیم

براساس داده‌های بانک مرکزی، تسهیلات پرداختی از سوی شبکه بانکی به شرکت‌های دانش‌بنیان طی چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 63 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری دانشجو

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.29 درصد افزایش به 2629 دلار و 39 سنت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تخصیص سهمیه یک میلیارد‌دلاری در شرایطی از دید مسوولان اقتصادی دولت، گره‌گشای واردات خودرو به کشور است که به نظر می‌رسد سرعت گرفتن ورود خودروهای خارجی، به تغییر برخی سیاست‌ها در این حوزه نیز وابسته است.

خبرگزاری تسنیم

در سال گذشته شاهد دست و دلبازی در تخصیص منابع ارزی برای واردات خودرو چینی و آیفون‌های رفرش و ریپک‌شده بودیم در حالی که ترخیص ماشین‌آلات تولید به دلیل کمبود ارز مختل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک ریال برای یارانه بیشتر نمانده است در حالی که ارائه لایحه بودجه سال 1403 به مجلس شورای اسلامی از افزایش 15 درصدی منابع هدفمندسازی یارانه‌ها حکایت دارد، این پرسش مطرح است که آیا امسال یارانه‌ها افزایش می‌یابد؟ در لایحه بودجه سال 1403 به مجلس شورای اسلامی منابع هدفمند سازی یارانه ها 15 درصد افزایش داشته است خبری که این شائبه را در اذهان یارانه بگیران ایجاد کرده است که این افزایش بر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با اشاره به اینکه پاییز امسال خشک و کم‌بارش است، گفت: کشاورزان ریسک کاشت محصولات را با توجه به میزان بارش‌ها برعهده بگیرند تا دچار خسارت نشوند.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.29 درصد افزایش به 2629 دلار و 39 سنت رسید.

وب‌گاه فرارو

چنانچه احتمال تشدید تحریم‌های اقتصادی در صورت پیروزی جمهوری خواهان و یا تحمیل تحریم‌های سنگین تر بر صادرات نفتی و اعمال تحریم‌های فلج کننده - بالا باشد، امکان اجرای سیاست یکسان سازی و تک نرخی ارز مقدور نخواهد شد و اولویت باید بر تداوم سیاست دو نرخی ارزی و نه چند نرخی - باشد. در یک نظام دو نرخی ارزی، دولت یک ارز حمایتی براساس مکانسیم توازن و تعادل بخش تجاری و سرمایه ای تعریف خواهد کرد...

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد که جدیدترین به‌روزرسانی داده‌های مربوط به وضعیت خانوارهای ایرانی برای تعیین دریافت یا عدم دریافت یارانه نقدی در مهرماه امسال اجرایی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برای حل مساله FATF، اولین قدم از بین بردن روایات و تحلیل‌های غیرفنی در این حوزه است، زیرا این‌گونه تحلیل‌ها می‌توانند در هر مرحله مانع از همکاری‌های بین‌المللی شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از صبح که خبر کشته شدن معدن چیان را دیدم حال و روزم دگرگون است. می خواستم در سالگرد شجریان چیزی بنویسم اما دیدم زیادی بی دردانه است. حالم از خودم بهم خورد. من هم در این سال ها به نوبه خودم کم بی اعتنا نبوده ام به اخباری از این دست. در تمامی این سال ها برای اتفاقاتی به مراتب کوچک تر از این، زمین و زمان را بهم دوخته ایم و البته خوب کاری کرده ایم. اصلا قیاس کار بیهوده ای است.

وب‌گاه فرارو

باید پرسید پزشکیان با این صدا و سیما نه به خاطر خودش که به سبب چوب‌هایی که لای چرخ دولت می‌خواهد بگذارد چه باید بکند؟ رییس جمهور می‌تواند تحریم‌شان کند و هر جا او بود و دوربین آن‌ها هم بوددستور دهد بیرون بروند.