یک‌شنبه 15 مهر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه فرارو

باید پرسید پزشکیان با این صدا و سیما نه به خاطر خودش که به سبب چوب‌هایی که لای چرخ دولت می‌خواهد بگذارد چه باید بکند؟ رییس جمهور می‌تواند تحریم‌شان کند و هر جا او بود و دوربین آن‌ها هم بوددستور دهد بیرون بروند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس‌کل بانک مرکزی در حکمی «نوش‌آفرین مومن واقفی» را به سمت معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آخرین گزارش نرخ سالانه تورم در ایالات‌متحده که مقایسه روند قیمت‌ها در 12ماه گذشته است به تحلیلگران روند قیمت‌های جهانی نوید فرارسیدن ثبات قیمت‌ها را در کشورهای توسعه‌یافته داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون رئیس بانک مرکزی هند گفت: هند نرخ رشد اقتصادی بالایی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال‌های اخیر، نظام بانکی ایران با چالش‌های فراوانی مواجه بوده است که ریشه در سیاست‌های اقتصادی دولت و فشارهای شدید بر بانک‌ها دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

‌لایحه خودروهای کارکرده خردادماه پارسال در مجلس تصویب شد اما از همان ابتدای کار این طرح مخالفان جدی داشت، مهم‌ترین مخالف واردات خودروهای کارکرده، قطعا خودروسازان داخلی هستند که ذی‌نفع تداوم وضع موجودند.

خبرگزاری دانشجو

بر اساس داده های بانک مرکزی، تسهیلات پرداختی از سوی شبکه بانکی به شرکت های دانش بنیان در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 63 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه الف

فردا (دوشنبه، دوم مهر) هجدهمین جلسه حراج سکه طلا از طریق سامانه معاملات این مرکز به برگزار می شود و متقاضیان شرکت در این حراج تا ساعت 23 امشب برای واریز وجه فرصت دارند.

وب‌گاه گسترش

افزایش قابل توجه قیمت مسکن در تهران در سال‌های اخیر موجب شده است که تقاضا برای خرید خانه‌های با متراژ متوسط افزایش یابد. عواملی مانند سال ساخت، موقعیت مکانی و امکاناتی نظیر آسانسور و پارکینگ تأثیر زیادی بر قیمت این خانه‌ها دارند. اما در حال حاضر، برای خرید یک خانه 60 متری در تهران چه مقدار باید هزینه کرد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

معامله‌گران معتقدند دلار در حصار سیاست‌گذار اسیر شده است. کارشناسان اقتصادی با تکیه بر شرایط کلان اقتصادی سیاست تثبیت قیمت دلار را پرریسک می‌دانند. قیمت دلار در بازگشایی بازارهای روز یکشنبه با نوسان محدودی در منطقه معاملاتی هفته‌های گذشته بازگشایی شد. تلرانس قیمتی اسکناس دلار محدود به نوسانات 100 تا 300 تومانی شده است. معامله‌گران معتقدند این اسکناس در حصار سیاست‌گذار اسیر شده است....

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی هشدار داد که اقتصاد آلمان طی دو سال گذشته کوچک شده است و تا پایان سال راکد باقی خواهد ماند، چرا که همچنان با نابسامانی اقتصادی دست و پنجه نرم می کند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی هشدار داد که اقتصاد آلمان طی دو سال گذشته کوچک شده است و تا پایان سال راکد باقی خواهد ماند، چرا که همچنان با نابسامانی اقتصادی دست و پنجه نرم می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهم‌ترین مخالفان واردات خودروهای کارکرده، قطعا خودروسازان داخلی هستند که ذی‌نفع تداوم وضع موجودند.