سه‌شنبه 10 مهر 1403

با وجود پوکر: پالمر از بازی خودش راضی نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با وجود پوکر: پالمر از بازی خودش راضی نیست

جیدون سانچو می‌گوید کول پالمر با وجود چهار گلی که برابر برایتون به ثمر رساند از عملکردش راضی نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، پالمر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به دنبال پیدا کردن فرصت بیشتری برای حضور در میدان تصمیم گرفت که از منچسترسیتی جدا شود و راهی چلسی شد و خیلی زود توانست جایگاهش را در ترکیب این تیم پیدا کند.

درخشش او در فصل گذشته باعث شد که حتی به اردوی تیم ملی انگلیس برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 دعوت شود و به نظر می‌رسد که عملکرد خوبش در فصل جدید و تحت هدایت انزو مارسکا به عنوان سرمربی جدید چلسی هم ادامه پیدا کرده است.

این بازیکن موفق شد در دیدار برابر برایتون چهار گل برای تیمش به ثمر برساند و سانچو در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه چلسی درباره این هم تیمی‌اش اظهار داشت: "وقتی شما بازیکنی مانند کول پالمر در تیمتان دارید یعنی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

من مدتی طولانی است که پالمر را می‌شناسم. از روزهایی که در کنار هم در سیتی حضور داشتیم. در همان زمان هم هر وقتی که بازی او را می‌دیدم با خودم فکر می‌کردم که او قرار است روزی بازیکنی بزرگ شود و حالا این موضوع را در چلسی نشان داده است.

این که او توانسته است در یک بازی چهار گل به ثمر برساند به هیچ وجه برای من غافلگیر کننده و عجیب نیست. جالب اینجا است که او این فرصت را داشت که پنج یا شش گل بزند و از اینکه موفق به انجام این کار نشد عصبانی است چون او چنین بازیکن باکیفیتی است."

با وجود پوکر: پالمر از بازی خودش راضی نیست 2