سه‌شنبه 17 مهر 1403

با پشت سر گذاشتن فرهاد کاظمی؛ / مورایس یک پله به قلعه‌نویی نزدیک شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با پشت سر گذاشتن فرهاد کاظمی؛ / مورایس یک پله به قلعه‌نویی نزدیک شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با کسب پیروزی در اهواز شمار امتیازاتی که در سپاهان جمع آوری کرده از فرهاد کاظمی عبور کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و چهارم برای سپاهان با پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان تمام شد تا یک آمار ویژه برای مورایس و سپاهان به ثبت برسد.

مورایس با سه امتیازی که برای سپاهان در اهواز کسب کرد شمار امتیازاتش برای طلایی پوشان را به عدد 138 رساند و از فرهاد کاظمی مربی محبوب اصفهانی‌ها که اولین قهرمانی را در تاریخ لیگ برتر برای آنها رقم زده عبور کرد.

البته مورایس هنوز با زلاتکو کرانچار که با 209 امتیاز دومین سرمربی سپاهان از این حیث فاصله دارد و رتبه اول هم در اختیار امیر قلعه‌نویی است که طی 4 سال موفق به کسب یک قهرمانی با طلایی پوشان شده است و 236 امتیاز با هدایت او به امتیازات سپاهان اضافه شده است.

تفاوت مورایس با سرمربی‌ای که نام‌شان ذکر شده اینکه این سرمربی پرتغالی هنوز موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر با طلایی پوشان نشده، اما امیدوار است در سومین سال هدایت سپاهان بتواند به این افتخار مهم دست پیدا کند. مورایس دو فصل گذشته را با 65 و 75 امتیاز تمام کرد و در حال حاضر نیز سپاهان در پایان هفته هفتم 16 امتیاز کسب کرده تا مورایس در هفته هفتم سومین سال حضورش 138 امتیازی شود و از فرهاد کاظمی عبور کند.

جالب اینکه امیر قلعه نویی سرمربی فعلی تیم ملی که با کسب 5 عنوان قهرمانی همراه با استقلال و سپاهان، پرافتخارترین مربی ادوار تاریخ لیگ برتر نیز به شمار می رود، در استقلال و تراکتور نیز رکورد پر امتیازترین مربی این دو تیم را یدک می کشد.

با پشت سر گذاشتن فرهاد کاظمی؛ / مورایس یک پله به قلعه‌نویی نزدیک شد 2