دوشنبه 2 مهر 1403

با کاشت پربارترین گردوی جهان به درآمد میلیاردی برسید!

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
با کاشت پربارترین گردوی جهان به درآمد میلیاردی برسید!

گردو یکی محبوب‌ترین مغزها به شمار می‌آید، این میوه علاوه بر طعم خوشمزه دارای خواص فراوانی نیز است. محبوبیت گردو باعث شده تا تجارت آن جزء تجارت‌های سودآور محسوب شود. تمامی نکات گفته شده سبب می‌شوند تا باغداران و کشاورزان به کاشت و برداشت گردو از بهترین نهالستان ایران، رویال نهال علاقمند شوند.

رپرتاژ آگهی: سود فراوان و کاشت نسبتا آسان نهال گردو باعث شده تا بسیاری از افرادی که در این زمینه مشغول به کار هستند ثروتمند شوند! اما تمامی نهال‌های گردو سودآوری خوبی به همراه ندارند. برای این که یک نهال سود خوبی برای باغدار داشته باشد باید از کیفیت خوبی برخودار باشد.

نهالستان‌های زیادی در زمینه تولید نهال گردو در ایران مشغول به کار هستند. یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین آن‌ها نهالستان رویال نهال است. این نهالستان با کمک تکنولوژی‌های روز دنیا و متخصصین حرفه‌ای خود توانسته ارقام متنوعی از نهال‌های گردو را تولید کند. این نهال‌های گردو پیوندی و اصلاح شده هستند.

نهال‌های پیوندی با نهال‌های معمولی بسیار متفاوتند. نهال پیوندی نهالی است که ویژگی‌های منفی نهال معمولی از آن خارج و ویژگی‌های مثبت یک نهال مانند مقاومت در مقابل تغییرات آب و هوایی، سرمازدگی، کم آبی و آفات و بیماری‌ها در آن‌ها ایجاد می‌شود.

رویال نهال؛ تولید کننده نهال‌های گردویی با قدرت ثمردهی بالا

هدف اصلی نهالستان رویال نهال از ایجاد تغییر در ساختار نهال‌ها، افزایش سودآوری نهال گردو بوده است. این کار سبب می‌شود تا باغداران و کشاورزان با صرف کم‌ترین هزینه ممکن بیش‌ترین استفاده را از باغ خود ببرند. بسیاری از نهال‌های گردو رویال نهال به دلیل قدرت ثمردهی بالا و مدت زمان به بار نشستن کوتاه خود معروف هستند. علاوه بر ثمردهی فراوان کیفیت میوه‌های نهال‌های گردو رویال نهال زبانزد است.

بهترین محیط کاشت نهال گردو

برای این که شما به وسیله نهال‌های گردوی پربار و با کیفیت رویال نهال میلیاردر شوید فقط وجود نهال گردوی با کیفیت کافی نیست. نهال‌های گردو هر چقدر که دارای کیفیت خوبی باشند اما اگر در شرایط مناسبی کاشته نشوند کارایی مطلوبی را از خود نشان نمی‌دهند.

شرایط محیط محل کاشت و مراقبت‌های مربوط به نهال از اهمیت زیادی برخوردار هستند. این مراقبت‌ها در نهایت روی نتیجه نهایی محصول تاثیرگذار هستند.

  • آب و هوای مناسب برای رشد نهال گردو: بهترین شرایط آب و هوایی برای رشد نهال‌های گردو آب و هوای سرد است. منظور از سرما یخبندان نیست؛ بلکه آب و هوای معتدل رو به سرد است. با این وجود نمی‌توان گفت که در محیطی با هوای گرم نمی‌توان نهال گردو کاشت. رویال نهال اصلاح کننده نهال‌های گردو است، این نهالستان ارقام نهال‌های گردو پیوندی سازگار با گرما را نیز تولید کرده است.

  • فاصله مناسب کاشت نهال گردو: نهال‌های گردو برای این که رشد خوبی داشته باشند باید با فاصله های 6-7 متری از یکدیگر کاشته شوند. نزدیکی بیش از اندازه آن‌ها با یکدیگر باعث می‌شود تا فرآیند رشد و نمو به خوبی انجام نشود و جا به جایی جریان هوا را در میان نهال‌ها مختل کند.

  • عمق مناسب کاشت: ریشه‌های نهال‌های گردو برای این که به عمق خاک نفوذ کنند نیازمند فضای کافی هستند. این فضای کافی چیزی حدود 5 الی 8 متر است.

پربارترین ارقام نهال گردو در رویال نهال 

نهالستان رویال نهال با داشتن کادری مجرب و حرفه ای توانسته نهال‌های گردویی با قدرت ثمردهی بالا تولید کند. این نهال‌ها نسبت به نهال‌های معمولی در زمان کوتاه‌تری به بار می‌نشینند؛ برخی از این نهال‌ها در همان سال‌های ابتدایی شروع به باردهی می‌کنند. در این قسمت شما را با تعدادی از آن‌ها آشنا خواهیم کرد لطفاً همراه ما باشید.

  • نهال گردو ژنوتیپ: نهال گردو ژنوتیپ یکی از محبوب‌ترین نهال‌های گردو در میان باغداران و کشاورزان است. این نهال گردو دارای مقاومت فراوانی در مقابل شرایط محیطی نامساعد و بیماری‌ها است. در سال‌های اولیه‌ی کاشت نیز به بار می‌نشیند، نهال گردو ژنوتیپ رویال نهال در ده سالگی چیزی حدود 70 کیلوگرم محصول تولید می‌کند همچنین عمر آن حداقل 150 سال است.

  • نهال گردو فرنور: اصالت نهال گردو فرنور فرانسوی است. این رقم نهال در ایران در نهالستان رویال نهال به صورت پیوندی و اصلاح شده در اختیار عموم قرار می‌گیرد. این نهال حدود یک سال پس از کاشت شروع به باردهی می‌کند. نهال گردو فرنور در هر هکتار چیزی حدود 4 تن محصول تولید می‌کند. حداقل عمر مفید نهال فرنور 150 سال است. در صورت مراقبت از نهال می‌توان طول عمر مفید آن را افزایش داد.

  • نهال گردو چندلر: نهال گردو چندلر در اصل آمریکایی بوده و در ایران ارقام پیوندی آن وجود دارد. این نهال گردو در یک الی دوسال اول پس از کاشت شروع به باردهی می‌کند. محصول تولیدی نهال چندلر دارای طعمی شیرین و خوشمزه است به همین دلیل جزء محصولات صادراتی با سود فراوان محسوب می‌شود. عمر مفید نهال گردو چندلر چیزی بین 100 الی 200 سال متغییر است.

  • نهال گردو کانادایی: نهال گردو کانادایی دارای باردهی صعودی است؛ یعنی در سال‌های اولیه کاشت نمی‌توان از آن توقع محصول فراوان داشت اما هر چقدر که از طول عمر نهال بگذرد حجم محصول تولیدی آن افزایش می‌یابد. این رقم نهال گردو حداکثر در هر هکتار 7 تن محصول تولید می‌کند.

بیماری‌هایی که سلامت نهال‌های گردو را تهدید می‌کنند

نهال‌های گردو برای این که میوه و محصول خوبی تولید کنند باید در سلامت کامل باشند؛ اما متأسفانه این نهال‌ها به دلیل اندازه پهن برگ‌های خود بیش‌تر در معرض بیماری‌ها قرار دارند.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب می‌شود تا یک نهال گردو به بیماری مبتلا شود کیفیت پایین نهال گردو است. همین امر ضرورت انتخاب نهال مناسب از یک نهالستان معتبر مانند رویال نهال را نشان می‌دهد.

لکه سیاه گردو یکی از رایج‌ترین آفات درگیر کننده نهال‌های گردو است. این لکه به دلیل رطوبت فراوان محیط کاشت نهال گردو ایجاد می‌شود. راه درمان لکه سیاه سم پاشی درست و اصولی نهال گردو است. نهال‌هایی که به این بیماری مبتلا می‌شوند از عمر و باردهی آن‌ها کم شده و در صورت عدم درمان خیلی زود از بین می‌روند.

بیماری‌های تهدید کننده نهال‌های گردو فراوان هستند، مانند آفاتی همچون شته، کنه، شپشک و حتی کچلی که سلامت نهال‌های گردو را تهدید می‌کنند.

مهم‌ترین کار جهت جلوگیری از ابتلا نهال‌های گردو به این بیماری‌ها در نظر گرفتن آب و هوای محیط کاشت نهال گردو و انتخاب نهال گردو مناسب از بهترین نهالستان ایران یعنی رویال نهال است. سم‌پاشی به موقع و درست نهال‌های گردو نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

رویال نهال؛ نهالستانی معتبر و جوزدار از جهاد کشاورزی!

رویال نهال؛ بزرگ‌ترین و معتبرترین نهالستان ایران است. رویال نهال به کیفیت نهال‌های خود اهمیت فراوانی می‌دهد به همین دلیل از متخصصان حرفه‌ای و با تجربه جهت تولید نهال‌های پیوندی استفاده می‌کند. نهال‌های گردو پیوندی رویال نهال بر اساس استانداردهای جهانی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. کیفیت این نهال‌ها آنقدر بالا است که به جرأت می‌توان گفت با نهال‌های خارجی رقابت می‌کنند.

خدمات پس از فروش، مشاوره در هنگام خرید نهال، گارانتی، ضمانت نامه معتبر و ارائه‌ی نهال‌های لیبل دار از جمله کم‌ترین خدماتی است که رویال نهال به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

جهت خرید نهال گردو پیوندی شما می‌توانید به دو روش زیر اقدام به خرید نمایید:

  • خرید آنلاین: شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت royalnahal.com پس از بررسی انتخاب و با پرداخت آنلاین اقدام به خرید نهال گردو کرده و در زمان معین دریافت کنید.

  • خرید تلفنی: کارشناسان فروش تلفنی رویال نهال در تمامی ساعات روز آماده دریافت سفارشات شما عزیزان هستند. در صورت تمایل می‌توانید با شماره درج شده در این قسمت تماس بگیرید.

09141811520 _ 09301811520 _ 09201811520

--> اخبار مرتبط

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

با کاشت پربارترین گردوی جهان به درآمد میلیاردی برسید! 2
با کاشت پربارترین گردوی جهان به درآمد میلیاردی برسید! 3
با کاشت پربارترین گردوی جهان به درآمد میلیاردی برسید! 4
با کاشت پربارترین گردوی جهان به درآمد میلیاردی برسید! 5