پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بخش زیادی از توطئه دشمن بر عملیات روانی متمرکز است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
بخش زیادی از توطئه دشمن بر عملیات روانی متمرکز است

وحیدی گفت: بخش زیادی از توطئه دشمن بر عملیات روانی متمرکز شده و شاهد روایت‌های دشمن براساس دروغ و فریب و تمرکز بر جنگ و توطئه ترکیبی هستیم.

نشست فصلی فرماندهان، معاونان و رؤسای فراجا با حضور سردار وحیدی به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور فرماندهان انتظامی استان‌های سراسر کشور در ستاد فرماندهی کل انتظامی برگزار شد.

احمد وحیدی وزیر کشور در این نشست با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و حریم نظم و امنیت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای جنایت تروریستی شیراز را نیز گرامی می‌داریم و برای فرماندهی معظم کل قوا آرزوی طول عمر توأم با صحت و سلامتی روزافزون داریم.

وزیر کشور افزود: حضور در جمع فرماندهان، معاونان و رؤسای فراجا را توفیق می دانم و از اقدامات مجاهدانه، مدبرانه و دلسوزانه آحاد فرماندهان، افسران، کارکنان، درجه داران فراجا برای ایفای نقش به منظور تأمین نظم و امنیت قدردانی می‌کنم و به همه عزیزان و مدافعان امنیت خداقوت می گویم.

وحیدی با اشاره به گستره مأموریتی پلیس از مرز تا مرکز مطرح کرد: انتظامی کشور در مقاطع و شرایط مختلف از سیل، زلزله، آتش سوزی تا تلاش دشمن و بدخواهان نظام اسلامی برای ایجاد و القا نا امنی و نا امیدی، مجاهدانه برای امنیت مردم میدان داری کرده که قدردان تلاش‌های مجاهدانه نیروهای پلیس برای خدمت به کشور و مردم هستیم.

مأموریت اربعین برگ زرینی در کارنامه افتخارات فراجا

این مقام مسئول با گریزی بر ایفای نقش مطلوب و مؤثر فراجا در کنگره معنوی و عظیم اربعین حسینی (ع) بیان کرد: پلیس در مأموریت اربعین حسینی (ع) نیز به خوبی ظاهر و برگ زرین دیگری بر کارنامه افتخارات این نهاد انقلابی افزوده شد.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه نیروهای پلیس با قدرت، اقتدار، مجاهدانه و برخورد حکیمانه و مدبرانه در میدان و صحنه‌های عملیاتی ظاهر می‌شوند تاکید کرد: انتظامی کشور در مقابله با فتنه و توطئه‌های دشمنان اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

وحیدی با بیان اینکه دشمنان از پیشرفت‌های کشور نگران و عصبانی هستند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به دستاوردهای مطلوبی دست یافته و این پیشرفت‌های روزافزون دشمنان و بدخواهان این نظام و مردم را عصبانی کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن برای آسیب به کشور به هر حربه و توطئه ای متوسل می‌شود، تاکید کرد: بخش زیادی از توطئه دشمن این مرز وبوم بر عملیات روانی متمرکز شده و شاهد روایت‌های دشمن براساس دروغ و فریب و تمرکز بر جنگ و توطئه ترکیبی هستیم.

وزیر کشور با اشاره به تجربیات انتظامی در مأموریت‌های مختلف مطرح کرد: بحمداله انتظامی کشور در میدان مقابله با توطئه‌ها و جنگ ترکیبی دشمن مقتدرانه عمل کرده و بایستی در مقابل توطئه‌های نوین و تهدیدات دشمنان همچنان رویکرد مقتدرانه، هوشمندانه و خردمندانه داشته باشیم.

اقتدار و هوشمندی پلیس برای صیانت از امنیت

گفتنی است؛ فرمانده کل انتظامی کشور نیز در این نشست با اشاره به تنوع، گستردگی و پیچیدگی مأموریت‌های پلیس بیان کرد: نیروهای پلیس در تمام ایام، با توان حداکثری، مقتدرانه، عالمانه و هوشمندانه در میدان صیانت از امنیت، آرامش مردم و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و نظم و امنیت کشور ایستاده اند.

سردار حسین اشتری با بیان اینکه فراجا یک نهاد ولایی، انقلابی و مردمی است، یادآور شد: هجمه دشمنان علیه فراجا بیانگر اثربخشی و کارآمدی این نهاد انقلابی، ولایی و مردمی است و البته حمایت مردم از پلیس بالاترین سرمایه ماست.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: با روحیه و اعتقاد دینی، انقلابی و ولایی و با تمام قدرت مدافع انقلاب اسلامی و مردم هستیم و امنیت مردم خط قرمز ماست.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی