یک‌شنبه 8 مهر 1403

بدرقه متفاوت دانشجویان از رئیس سابق دانشگاه کاشان

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
بدرقه متفاوت دانشجویان از رئیس سابق دانشگاه کاشان

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مراسم تودیع عباس زراعت کیش رئیس سابق دانشگاه کاشان و معارفه رئیس جدید دانشگاه امروز در حالی در تالار آزادی این دانشگاه برگزار شد که جمعی از دانشجویان دانشگاه، بدرقه متفاوتی از رئیس سابق دانشگاه خود داشتند.

بر همین اساس جمعی از دانشجویان دانشگاه کاشان در زمان برگزاری مراسم با برگزاری تجمعی نسبت به عملکرد عباس زراعت رئیس سابق دانشگاه اعتراض کردند.

این دانشجویان ابتدا قصد داشتند در جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه دست نوشته های اعتراضی خود را به نمایش بگذارند که با ممانعت حراست دانشگاه مواجه شدند.

دانشجویان معترض دانشگاه کاشان در ادامه و در زمان اقامه نماز در مسجد دانشگاه جمع شدند و با نصب دست نوشته های خود در محوطه دانشگاه و همچنین توزیع نشریه کارنامه 8ساله مدیریت دانشگاه در میان دانشجویان، اعتراض خود را نشان دادند.

گفتنی است دانشجویان معترض دانشگاه کاشان معتقد بودند رئیس سابق دانشگاه به وعده های خود عمل نکرده و عملکرد مناسبی در سال های مدیریت خود بر دانشگاه نداشته است.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید جنبش دانشجویی دانشجویان کاشان دانشگاه کاشان این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
بدرقه متفاوت دانشجویان از رئیس سابق دانشگاه کاشان 2
بدرقه متفاوت دانشجویان از رئیس سابق دانشگاه کاشان 3