یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بذرپاش: پروژه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تا پایان1402 به اتمام می‌رسد / مسکن ویلایی در شهر‌های کمتر از 25 هزار نفر

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بذرپاش: پروژه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تا پایان1402 به اتمام می‌رسد / مسکن ویلایی در شهر‌های کمتر از 25 هزار نفر

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، امروز در حاشیه افتتاح 2200 واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد، گفت: پروژه مسکن مهر در این شهر تا پایان 1402 به اتمام می‌رسد. وی با اشاره به اینکه واحد‌هایی که امروز به بهره‌برداری رسیده است بیش از 10 سال از آغاز آن گذشته بود، یادآور شد: از این میان 660 واحد 100 متری به صورت سه طبقه‌ای و شبه ویلایی ساخته شد و مابقی...

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، امروز در حاشیه افتتاح 2200 واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد، گفت: پروژه مسکن مهر در این شهر تا پایان 1402 به اتمام می‌رسد. وی با اشاره به اینکه واحد‌هایی که امروز به بهره‌برداری رسیده است بیش از 10 سال از آغاز آن گذشته بود، یادآور شد: از این میان 660 واحد 100 متری به صورت سه طبقه‌ای و شبه ویلایی ساخته شد و مابقی در متراژ کمتر و به شکل آپارتمان به بهره‌برداری رسید. این مقام مسؤول تصریح کرد: 10 هزار واحد در پردیس و 7 هزار واحد در پرند تحویل مخاطبان شده است و 2500 واحد دیگر در دستور کار قرار دارد.

پروژه‌های نیمه کاره اولویت دولت است

بذرپاش در بخش دیگری با اشاره به اینکه این پروژه‌های نیمه کاره به صورت ویژه در دستورکار دولت است، یادآور شد: تلاش خود را بکارگرفته ایم باتوجه به اختلاف هزینه‌ها از زمان ثبت نام پروژه‌های مسکن مهر تا به امروز از منابع دولت استفاده کرده و در قالب نهضت ملی مسکن به مردم خدمات ارائه کنیم. به گفته وی برخی از پروژه‌های مسکن مهر 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، اما برخی دیگر تا 90 درصد نیز پیشرفته است، از این رو به تناسب پیشرفت بیشتر اولویت بندی کرده ایم. وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در نظر داریم با توجه به موقعیت زمین و جمعیت مسکن‌ها در قالب سه طبقه‌ای و به شکل خانه‌های ویلایی آماده بهره برداری شود. بذرپاش با اشاره به اینکه نهضت ملی مسکن در شهر‌هایی با کمتر از 25 هزار نفر حتما ویلایی خواهد بود، اضافه کرد: این امر در شهر‌هایی با جمعیت بالاتر نیز ممکن است، در صورتی که اراضی مورد نیاز در موقعیت جغرافیایی مناسب وجود داشته باشد.